تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر اساس بخشنامه ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی هماهنگی برای برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در خراسان شمالی الزامی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بر اساس بخشنامه ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی
هماهنگی برای برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در خراسان شمالی الزامی شد
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: هیچ یک از شهرستان‌ها بدون هماهنگی نمی‌توانند مسابقات کشتی باچوخه را برگزار کنند.

خبرگزاری فارس: هماهنگی برای برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در خراسان شمالی الزامی شد



به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی کوروش بهادری در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی همه کشتی‌های سنتی در کشور زیر نظر این فدراسیون رفته و بر این اساس می‌بایست برگزاری این‌گونه مسابقات نظام‌مند شود.
وی گفت: تمامی مسابقات کشتی باچوخه باید طبق یک تقویم و با هماهنگی اداره‌کل برگزار و در هر مسابقه نیز نظم و انضباط خاصی برقرار شود.
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی تاکید کرد : عملکردهای سلیقه‌ای را برای برگزاری این مسابقات کنار گذاشته و با هماهنگی هرچه بیشتر این رقابت‌ها را برگزار کنیم.
وی گفت: هیچ‌گونه بهره‌برداری سیاسی و تبلیغات شخصی نباید در مسابقات کشتی باچوخه انجام شود و تا زمانی که هیئت کشتی استان و شهرستان مجوز برگزار مسابقاتی را صادر نکرده باشد در هیچ مکانی مجوز برگزار مسابقات داده نخواهد شد.
به گزارش فارس، در ادامه این نشست در خصوص نحوه برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در فروردین ماه بحث و تبادل نظر شد.  انتهای پیام/ 63002/ج۱۰

93/12/20 - 18:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن