تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین استقلال/حضور بازیگر سینما و برخورد گرم با بازیکنان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش تمرین استقلال/حضور بازیگر سینما و برخورد گرم با بازیکنان
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از تمرین امروز این تیم از بازیکنان و هافبک‌هایش خواست اجازه حرکت به ایمان مبعلی در بازی فردا را ندهند.
به گزارش نامه نیوز، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با نفت تهران از ساعت 15 امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.
یکنان این تیم حضور داشتند و تنها جاسم کرار با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید.
در تمرین امروز آبی‌پوشان تمامی بازاین بازیکن تصور می‌کرد تمرین مثل روز گذشته ساعت 16 است و به همین دلیل با تاخیر 30 دقیقه‌ای در محل تمرین حاضر شد.

* امید ابراهیمی با وجود محرومیت در بازی فردا در تمرین امروز استقلالی‌ها شرکت کرده و در کارهای گروهی حضور داشت.

* قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم فوتبال استقلال بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و حدود 10 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

قلعه‌نویی به بازیکنان تیمش گفت: فردا یک بازی مهم داریم که همانطور که در این چند روز تاکید کردم فینال‌گونه است. تمام برنامه‌های تاکتیکی را که دراین چند روز تذکر دادم در زمین پیاده کنیم و باز هم می‌گویم که هافبک‌ها اجازه ندهند ایمان مبعلی در طول مسابقه حرکت کرده و به مهاجمان نفت پاس بدهد.

وی افزود: اگر ارتباط خط هافبک و مهاجمان آنها قطع شود کارمان راحت‌تر خواهد بود اما حواستان باشد که بیش از بازی‌های گذشته باید در زمین بدوید و تلاش کنید.

همچنین سرمربی تیم استقلال به بازیکنان گفت که تمرینات این تیم تا روز 27 فروردین ادامه خواهد داشت و بازیکنان از روز 28 تا 4 فروردین ماه سال جدید می‌توانند استراحت کنند البته هیچ کس حق غیبت ندارد و همه باید در تمرین حاضر شوند.

* در حالی که تمرین آبی‌پوشان برگزار می‌شد امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و به سمت قلعه‌نویی رفت و با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرد.

وی که چند شب پیش به همراه قلعه‌نویی میهمان برنامه سفربخیر شبکه سوم سیما بود حدود 30 دقیقه در کنار سرمربی آبی‌پوشان با وی گفت‌وگو کرد و سپس محل تمرین را ترک کرد البته وی قبل از ترک محل تمرین هنگامی که وحید طالب‌لو را دید به سمت این بازیکن و آرش برهانی رفت و برخورد بسیار گرمی با این دو نفر داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های 4 نفره آقاوسط را پشت سر گذاشتند. در بخش بعدی شوت به سمت دروازه انجام شد و در مرحله پایانی نیز بازیکنان بازی درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

* حدود 30 نفر از طرفداران تیم فوتبال استقلال امروز در محل تمرین این تیم حاضر بوده و پیرامون بازی سخت استقلال و نفت صحبت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف نفت تهران خواهد رفت.



منبع: فارس


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن