تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804044043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام گذاري هفته 23 ليگ برتر فوتبال به نام شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۵۰ب.ظ)
نام گذاري هفته 23 ليگ برتر فوتبال به نام شهدا نايب رييس فدراسيون فوتبال و رييس سازمان ليگ با گراميداشت روز شهيد گفت: به منظور گراميداشت مقام شهدا و با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، هفته 23 ليگ برتر فوتبال به نام شهدا نام گذاري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي تاج با گراميداشت روز شهيد اظهار داشت: امسال به‌طور ويژه هفته 23 ليگ برتر فوتبال را به نام شهدا اختصاص داده‌ايم، به همين منظور برنامه‌هاي ويژه‌اي در سراسر کشور در همه ورزشگاه‌ها برگزار خواهد شد.
وي بابيان اينکه در اين هفته برنامه‌هاي اين سازمان در حوزه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تمرکز دارد، گفت: نکوداشت شهداي بزرگوار اسلام از 22 بهمن تا 22 اسفند از جانب مقام معظم رهبري به‌حق نام‌گذاري شده است، اين نام‌گذاري کار بسيار درستي است چراکه ثبات سياسي و حتي اقتصادي و ورزشي کشور مرهون شهداي ما است.
نايب‌رييس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: در همين راستا در اين‌يک ماه برنامه‌هايي براي بازديد و تکريم از خانواده شهدا خواهيم داشت که بنده در اولين ديدار به منزل شهيد قلعه‌نويي رفتم و بناست در اين ماه اين برنامه انجام شود و با حضور مسوولان و چهره‌هاي ورزشي، گامي هرچند اندک در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برداريم.
تاج با اشاره به برنامه‌هاي تدارک ديده‌شده در مدت‌زمان ليگ برتر در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است گفت: در طول برنامه‌هاي 30 هفته ليگ به بهانه‌هاي مختلف از شهدا در ليگ ياد مي‌کنيم، اما به‌طور ويژه هفته 23 ليگ را به نام شهدا اختصاص داده‌ايم؛ به همين منظور برنامه‌هاي ويژه‌اي در سراسر کشور در همه ورزشگاه‌ها برگزار خواهد شد.
تاج در ادامه به برگزاري جام شهدا با حضور تيم‌هاي محبوب کشور اشاره کرد و گفت: امسال براي نخستين بار قبل از آغاز ليگ نيز در ورزشگاه تختي يک تورنمنت براي يادواره شهدا با همکاري بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزارشده که از سيما نيز پخش شد.
وي افزود: ديدار با خانواده معظم شهدا از ديگر برنامه‌هاي ما است که سعي مي‌کنيم به يک ماه گراميداشت شهدا محدود نشده و در طول سال براي آن برنامه‌ريزي کنيم البته اين‌ها حداقل کاري است که مي‌توان انجام داد.
نايب‌رييس فدراسيون و رييس سازمان ليگ فوتبال با اشاره به لزوم تقدير از اقدامات ارزشي بازيکنان در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: برنامه ديگري نيز در خصوص تقدير و توجه به اقدامات ارزشي بازيکنان داريم به‌عنوان‌مثال از ورزشکاري که تصوير شهيد مدافع حرم را بر روي لباسش نشانده يا ورزشکاري که در اقدامي فرهنگي در زمان هجمه به ساحت مقدس رسول رحمت، بر روي پيراهن خود نام مقدس محمد رسول‌الله (ص) را درج کرده بود در برنامه‌اي ويژه تقدير به عمل آمد.
تاج با اشاره به اقدامات محيطي در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در ورزشگاه و بر روي لباس بازيکنان تيم‌ها گفت: علاوه بر نصب تصاوير شهدا در ورزشگاه‌ها، قطعاً بارها ديده‌شده که بر روي پيراهن تيم‌هاي محبوبي نظير پرسپوليس و استقلال و ساير تيم‌ها اسامي شهدا ذکرشده است. خود باشگاه‌ها نيز برنامه‌هاي ويژه‌اي در اين زمينه‌دارند و بعضاً اجرايي هم شده است.
رييس سازمان ليگ با اشاره به اينکه حس تعامل سازمان ليگ و بنياد شهيد و امور ايثارگران موجب افزايش دامنه اقدامات و تنوع آن‌ها در زمينه بزرگداشت شهدا خواهد شد، گفت: ارتباط خوبي با بنياد و مديرکل ورزشي و اردويي اين سازمان داريم و اميدواريم با استفاده از اين حسن ارتباط بتوانيم خدمات بهتر و بيشتري را در اين حوزه ارائه دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن