تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805476945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک صنعت و معدن لوح تقدير سازمان دانش محور دريافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۲۰ب.ظ)
بانک صنعت و معدن لوح تقدير سازمان دانش محور دريافت بانک صنعت و معدن لوح تقدير بهترين تجربه ارزيابي طرح هاي صنعتي با درنظرگرفتن فاکتورهاي دانش محور را دريافت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، بانك صنعت و معدن در نخستين حضور خود در جايزه معتبر سازمانهاي دانشي برتر ايران (MAKE: Most Admired Knowledge Enterprise) كه به همت دانشگاه صنعتي شريف طي چهارماه اخير ارزيابي آن در كشور انجام شد و نتايج آن طي روزهاي ١٦ و ١٧ اسفندماه سال جاري در كنفرانسي دو روزه ارائه شد، در جمع سازمان هاي دانش محور و برتر داخلي در يكي از بهترين تجربيات دانشي در سطح كشور با موضوع «ارزيابي طرحهاي صنعتي با در نظر گرفتن فاکتورهاي دانش‌محور در موفقيت طرح» لوح تقدير دريافت كرد.
مرتضي نادري، رئيس كارگروه مديريت دانش بانك صنعت و معدن با بيان اين خبر عنوان كرد: هدف بانك صنعت و معدن، به عنوان يك نهاد مالي توسعه‌اي، از شركت در اين دوره از ارزيابي سازمان هاي دانشي برتر، كه سطح ملي از سلسله ارزيابي‌هاي جهاني، قاره‌اي و كشوري مديريت دانش محسوب مي‌شود، شناسايي وضعيت اين بانك و ارزيابي واقع ‌بينانه بانك در مقايسه با ديگر سازمان ها و مؤسسات داخلي بر پايه شاخص ها و معيارهاي دانشي جهان‌تراز بوده‌ است.
وي افزود طبق نتايج ارزيابي‌هاي صورت‌گرفته توسط داوران و با توجه به بهره‌مندي بانك از تجربه دانشي برجسته در زمينه انجام مطالعات امكان‌سنجي وارزيابي طرح‌هاي صنعتي، همزمان با برگزاري جايزه جهاني MAKE‌ در ايران، بانك صنعت و معدن تجربيات دانش‌بنيان خود را به عنوان بهترين تجربه عملي در اين محور در چهارمين كنفرانس مديريت ارزش‌آفرين دانش، نوآوري و سرمايه فكري ارائه كرد.
نادري افزود: نتايج كلي ارزيابي داوران MAKE ايران از سازمان هاي داخلي در سال ٩٣، نشان مي دهد كه نمره بهره وري خلق ارزش از دانش سازماني درسازمان ها و شركت هاي داخلي به مراتب پائين تر از متوسط قاره اي و جهاني است.
بنا به گفته وي بانك صنعت و معدن در نقطه شروع و اولين حضور خود در اين ارزيابي، به لحاظ نمره فاصله زيادي با رتبه هاي برتر داخلي راه يافته به سطح جايزه MAKEقاره آسيا ندارد و اين فاصله به سرعت قابل جبران است.
نادري تصريح كرد: افق مورد نظر بانك صنعت و معدن بهره گيري حداكثري از جعبه ابزار مديريت دانش به منظور ارتقاي كارائي و اثربخشي دانش موجود در بانك در جهت ارزش آفريني ملي با نمره بهره وري دانشي حداقل در حدمتوسط قاره اي و جهاني است.
مدير آموزش و پژوهش بانك صنعت و معدن در ادامه ابراز اميدواري كرد: با تداوم سياست هاي اصولي بانك در حمايت از برنامه‌هاي تحول‌آفرين در زنجيره فرايندهاي موجود در كسب و كار بانك و با نگاه ويژه به نقش جعبه ابزار مديريت دانش در برنامه هاي تحول داخلي، اين بانك بتواند طي سال هاي پيش رو، در ايجاد هم افزايي بين دانش كاركنان با دانش موجود در فرايندها و مستندات موجود و ارتقاي بهره وري دانشي در خلق ارزش پايدار از سرمايه‌هاي دانشي خود در استانداردي بالاتر از تمامي سازمان هاي داخلي و حداقل در سطح بهره وري دانشي سازمان هاي آسيايي به موفقيت‌هاي هر چه بيشتري نائل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن