تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت يک رکورد جديد ديگر توسط رونالدو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷ق.ظ)
ثبت يک رکورد جديد ديگر توسط رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد در ديدار برابر شالکه توانست يک رکورد جديد به نام خود ثبت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم فوتبال رئال‌ مادريد شب گذشته در چارچوب دور برگشت مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، با نتيجه 4 بر 3 در سانتياگو برنابئو با نتيجه 4 بر 3 مغلوب شالکه شد اما در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 5 بر 4 راهي دور بعد شد.
در اين ديدار رونالدو 2 بار در دقايق 25 و 45 و کريم بنزما در دقيقه 53 براي کهکشاني‌ها گلزني کردند و متقابلاً دروازه‌شان توسط کريستيان فوکس (20)، کلاس يان هونتلار (40 و 84) و لئوري سان (57) باز شد.
کريستيانو رونالدو پرتغالي اما با 2 گلي که شب گذشته وارد دروازه شالکه آلمان کرد تعداد گل‌هاي زده خود را در رقابت‌هاي باشگاهي اروپايي به عدد 78 رساند و رکورد رائول گونزالس را که پيش از اين 77 گل به ثمر رسانده بود شکست. در اين فهرست ليونل مسي آرژانتيني از بارسلونا با 76 گل در رده سوم جاي دارد.
در جدول بهترين گلزنان مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا تمامي ادوار هم رونالدو 30ساله و مسي 27ساله هر دو با 75 گل‌زده جايگاه نخست را به‌طور مشترک در اختيار دارند و رائول با 71 گل در رده دوم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن