تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804459826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار تن سیب و پرتقال در گیلان برای شب عید روانه بازار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هزار تن سیب و پرتقال در گیلان برای شب عید روانه بازار می شود رشت - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: طبق رویکردهای دولت، دو محصول کشاورزی پرتقال و سیب برای عرضه در بازار شب عید در نظر گرفته شده و 600 تن پرتقال و 400 تن سیب قرمز در استان روانه بازار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا شعبان نژاد عصر سه شنبه در نشست بررسی آمادگی استان گیلان در نوروز 94 ، زمان توزیع میوه عید را یک هفته قبل از آغاز عید عنوان و بیان کرد: قیمت هر کیلو پرتقال دو هزار و 900 تومان و هر کیلوگرم سیب قرمز دو هزار و 700 تومان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه برای تنظیم بازار بر اساس سیاست دولت توزیع مرغ منجمد در گیلان از مدتی قبل آغاز شده، گفت: هم اکنون مرغ منجمد با قیمت پنج هزار و 500 تومان برای مصرف کننده در بازار توزیع می شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام گیلان نیز از آغاز توزیع مرحله سوم سبد حمایتی خانوار به صورت رایگان با سهمیه یک هزار و 65 تن مرغ منجمد برای استان خبر داد و گفت: از 10 روز گذشته توزیع این سبدهای حمایتی تنظیم بازار برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر به طور رایگان آغاز شده است.
سید یونس صمدی سبدهای خانوار را ویژه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد عنوان و بیان کرد: دولت برای کمک به این اقشار ، این سهمیه را در نظر گفته که توسط مباشرین از طریق فروشگاه های پیش بینی شده، توزیع می شود.
وی تعداد افراد واجد شرایط را در گیلان حدود 300 هزار نفر ذکر و تصریح کرد: با توجه به تعداد خانوارها این سبدها بین سه تا 9 کیلوگرم مرغ منجمد را شامل می شود.

** اقلام مورد نیاز مردم در انبارهای گیلان به میزان کافی موجود است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز با اشاره به وجود بیش از 400 انبار و سردخانه در استان گفت: ماهانه موجودی انبارها و سردخانه ها بررسی می شود که در اسفندماه جاری این اقدام دو بار انجام شده و بررسی انبارها حاکی از موجودی کافی کالاهای مورد نیاز مردم است.
علی منتظری افزود: به منظور خدمات بیشتر و بهتر به مردم ، علاوه بر نظارت های دوره ای، نظارت های ویژه ایام نوروز نیز در استان از پانزدهم اسفندماه آغاز شده است.
وی برپایی نمایشگاه های بهاره عرضه کالا را نیز برای ارائه خدمات بیشتر به مردم عنوان کرد که در تمامی شهرستان های استان گشایش یافته است.
فردین چراجی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان نیز بیان داشت: پیش بینی های لازم برای خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران انجام شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان نیز گفت: به دلیل تعداد بالای مسافران در استان در این ایام، احتمال سودجویی برخی افراد وجود دارد از این رو، این اداره کل به همراه دستگاه های نظارتی بر عملکرد واحدهای مربوط به گردشگری نظارت می کنند.
رضا علیزاده افزود: در حال حاضر یک هزار و 38 مجموعه گردشگری با 18 هزار تخت در استان فعال هستند که این تعداد نسبت به گذشته 10 درصد رشد داشته است.
وی با بیان این که امسال افزایش قیمت هتل ها را نخواهیم داشت، گفت: بمنظور اطلاع رسانی از مکان های گردشگری و جاذبه های استان به مسافران، مراکز اطلاع رسانی ثابت و موقت با نمادهای بومی و محلی دایر کرده ایم که اقلام فرهنگی در اختیار مسافران می گیرد.
رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات گیلان نیز از تشدید نظارت ها در این ایام در استان خبر داد.
گیلان در نوروز 93 میزبان شش میلیون و 383 هزار و 186 گردشگر بود که از این تعداد، یک هزار و 411 نفر شامل گردشگران خارجی بوده اند.ک/2
7296/2007



19/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن