تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803718348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دقایق عجیب حضور کروس در ترکیب رئال مادرید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دقایق عجیب حضور کروس در ترکیب رئال مادرید
بسیاری بر این باورند که بازیکن آلمانی رئال مادرید در بازی‌های اخیر خسته به نظر می‌رسد زیرا میانگین بازی‌های او در این فصل بسیار زیاد است.
به گزارش نامه نیوز، تونی کروس تابستان گذشته از بایرن مونیخ آلمان راهی رئال مادرید در اسپانیا و خیلی زود به یکی از مهره‌های قابل اتکای کارلو آنچلوتی در این تیم بدل شد.

کروس در بازی‌های زیادی برای تیمش به میدان رفت و در مقطعی هم اعلام شد او بیشترین حضور با پیراهن رئال مادرید در این فصل را در بین هم تیمی‌هایش داراست. در دیدارهای اخیر او کمی خسته به نظر می‌رسد. فصل گذشته به همراه بایرن مونیخ در همه جام‌ها جنگید و با عضلاتی خسته، راهی جام جهانی فوتبال در برزیل شد.

تیم ملی فوتبال آلمان در آن تورنمنت قهرمان شد تا بازیکنان این تیم بیشترین تعداد بازی‌ها در جام را داشته باشند. کروس سپس به اسپانیا رفت و نخستین حضورش برای این تیم را در سوپرکاپ اسپانیا انجام داد. او در نخستین دیدار فصل رئال هم در زمین حضور داشت و نمایش درخور اعتنایی هم ارائه کرد. در ادامه هم عملکرد عالی او، از جمله نمایشی که مقابل بارسلونا ارائه کرد، وی را به یکی از مهره‌های ثابت در ترکیب رئال مادرید بدل کرد. کارلو آنچلوتی در مورد کروس می‌گوید: «این درست نیست که بسیاری در مورد وی می‌گویند که بیش از حد بازی کرده است. در دو ماه گذشته، ما در بازی‌های زیادی به میدان نرفتیم. مشکلی که اکنون وجود دارد، به خاطر خستگی بازیکنانم نیست.»

کروس در این فصل برای رئال مادرید 41 بازی انجام داده است. همه 26 دیداری که رئال در لیگ فوتبال اسپانیا انجام داده، هافبک آلمانی در آنها حاضر بوده است. در مجموع، کروس 2257 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته که این بدان معناست که وی در 25 دیدار، در کل 90 دقیقه درترکیب تیمش بوده است. او همچنین در هفت مسابقه لیگ قهرمانان اروپا نیز 517 دقیقه بازی کرده است. این بازیکن 90 دقیقه مقابل سویا در سوپرکاپ اروپا حضور داشت و در هر دو دیدار سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید نیز به طور کامل در زمین حضور داشت. اگر بخواهیم 135 دقیقه حضور وی در سوپرکاپ اسپانیا و 162 دقیقه حضور وی با پیراهن رئال مادرید مقابل کروز آزول و سن لورنزو در جام جهانی باشگاه‌ها را هم به دقیقه های حضور وی در زمین اضافه کنیم، کروس 3341 دقیقه برای قوهای سپید به میدان رفته است. البته مجموع این دقایق، حضور یک نیمه ای این بازیکن در دیدار دوستانه مقابل میلان در تعطیلات ژانویه را شامل نمی‌شود.

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نیز به کروس هیچ استراحتی نمی‌دهد. این بازیکن در 6 دیدار برای ژرمن‌ها به میدان رفته است که حضور وی را به 509 دقیقه می رساند. 345 دقیقه در دیدارهای رسمی و 160 دقیقه هم در دیدارهای دوستانه.

اگر تمامی دقیقه‌های حضور کروس در زمین مسابقه را با هم جمع کنیم، این بازیکن در 47 بازی از ابتدای فصل به میدان رفته است. این یعنی 3896 دقیقه حضور در زمین که 43 بازی را به طول 90 دقیقه در زمین حاضر بوده است. پیش‌تر کروس اعلام کرده بود که از بازی‌های زیادی که انجام داده خسته شده و نیاز به استراحت دارد. او پیش از این، هیچ گاه تا این حد بازی نکرده بود. این صحبت‌ها البته مربوط به اواخر ماه نوامبر می‌شود اما پس از آن نیز کروس باز هم در میدان حاضر بود و هیچ استراحتی نداشت. آنچلوتی به هیچ وجه روند خود را تغییر نداد و حتی تاکید هم می‌کند کروس خسته نیست. 4000 هزار دقیقه حضور در زمین طی 47 مسابقه. شاید این بدان معنا است که کروس در خط هافبک رئال مادرید، هیچ جایگزینی ندارد.



منبع: ایسنا


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن