تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804521881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات نکونام درباره اختلاس و تبانی در اوساسونا/پول ها را بالا کشیده اند/یک نفر همه را لو داده!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توضیحات نکونام درباره اختلاس و تبانی در اوساسونا/پول ها را بالا کشیده اند/یک نفر همه را لو داده! ورزش > فوتبال ملی - نکونام در اسپانیا با مشکل مالیاتی روبروست و اوساسونا هنوز نتوانسته این مشکلش را حل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از پامپلونا خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. این باشگاه درگیر تبانی و اختلاس است. نکونام و همبازیانش در اوساسونا تحت تأثیر این مشکلات قرار گرفته و در هفته‌های اخیر، نتایج خوبی به ‌دست نیاورده‌اند. کاپیتان تیم ‌ملی  درباره آخرین وضعیت باشگاه توضیحاتی می‌دهد و همچنین از مشکل مالیاتی‌‌اش می‌گوید.
در پمپلونا چه خبر است؟ در باشگاه چه اتفاقاتي افتاده؟
آنخل بيسكاي يكي از مسئولان سابق باشگاه خيلي از اتفاقات 4، 5 سال اخير را لو داده. او اتفاقاً امروز (ديروز) هم با روزنامه ماركا مصاحبه كرده و دست به افشاگري زيادي زده است. بيسكاي براي آنكه حكم خودش را سبك‌تر كند، خيلي‌ها را لو داده است. اين اتفاقات روي تيم هم تأثير زيادي داشته است؟
بله، شرايط تيم بسيار بد است. از وقتي اين اتفاق‌ها افتاده ما يك برد هم به‌ دست نياورده‌ايم. 10 بازيكن ما از سال‌هاي گذشته در تيم بوده‌اند كه پايشان به بحث تباني باز شده است و آنها هم الان گرفتار هستند، حتي كاپيتان ما هم درگير اين مسئله شده است. اتفاقات اخير تأثير زيادي روي روحيه كلي تيم گذاشته است. درباره آخرين اتفاقات توضيح مي‌دهيد.
فعلاً كه در باشگاه پول نيست و همه پول‌ها را بالا كشيده‌اند. پليس چند نفر را زنداني كرده است و دو، سه نفر فعلاً با وثيقه آزاد هستند. پليس تمام حساب‌هاي باشگاه را مسدود كرده، شرايط باشگاه خراب است و... نگران آينده خودتان در اوساسونا نيستيد؟
مردم مي‌دانند كه من روز اول به خاطر اوساسونا آمدم. امسال خيلي شرايط باشگاه را درك كردم. مردم خودشان اين موضوع را متوجه شده‌اند و به ما حق مي‌دهند كه از اين شرايط ناراحت باشيم. من فعلاً دنبال اين هستم كه ببينم آينده چطور است. من با اوساسونا قرارداد دوساله دارم. اگر وضعيت درست نشود، پس از آن تصميم تازه‌اي خواهم گرفت. مشكل ماليات شما حل شد يا حساب بانكي‌‌تان همچنان مسدود است؟
من از سال 2006 كه به اينجا آمدم، باشگاه پذيرفت مالياتم را پرداخت كند. سه سال اول هم مالياتم پرداخت شد ولي بعد از آن نه. اين ماليات انباشته شد و اداره ماليات هم گفت تا زماني كه اوساسونا پول ندهد، حسابم مسدود خواهد بود. باشگاه به من هم ماليات بدهكار است و هم از پول قراردادم در سال‌هاي گذشته. بعيد مي‌دانم با وضعيتي كه پيش آمده، حالا حالاها مشكلم حل شود. زمان مي‌برد كه همه چيز درست شود. ممكن است به خاطر مشكل مالياتي، ممنوع‌الخروج شويد؟
نه، مشكلي براي رفت ‌و آمد ندارم. مسئولان اداره ماليات در جريان هستند. اتفاقاً با رئيس اداره ماليات و رئيس اوساسونا جلسه داشتم و صحبت‌هاي لازم را در اين باره كرديم. مسئولان اداره ماليات مي‌دانند كه من نقشي ندارم به همين دليل مي‌توانم به راحتي رفت‌ و آمد كنم. طرفداران اوساسونا را خيلي دوست دارند. در برخورد با شما چيزي نمي‌گويند؟
واقعاً ناراحت هستند. سال گذشته مسئولان باشگاه مي‌گفتند پول نداريم و همين مسئله باعث شد تيم به دسته دوم سقوط كند ولي الان مردم فهميده‌اند كه پول بوده ولي در تيم خرج نمي‌شده. قبلي‌ها از پول‌ها استفاده شخصي كرده‌اند و به پول‌ها دست برده‌اند ولي هنوز مردم اوساسونا را دوست دارند و براي بازي‌هاي ما نزديك به 15 هزار نفر به ورزشگاه مي‌آيند.
252 41  

کلید واژه ها: جواد نکونام -




سه شنبه 19 اسفند 1393 - 12:44:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن