تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواسته‌هاي کادر فني‌ اميد چيز زيادي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خواسته‌های کادر فنی‌ امید چیز زیادی نیست
رئيس کميته ملي المپيک گفت: خواسته‌هاي کادر فني تيم فوتبال اميد چيز زيادي نيست و با جلساتي که گذاشتيم تا حدود زيادي برطرف شده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کیومرث هاشمی در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص شرایط تیم ملی امید اظهار داشت: ما جلسه‌ای را با اعضای کادر فنی این تیم و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار کردیم. دغدغه‌های کادر فنی خواسته زیادی نیست. آنها نگران دو موضوع بودند. طبیعی هم هست چون چند سالی در تیم ملی حضور داشتند و تجربه و آبروی‌شان را در این راه گذاشته‌اند. دغدغه آنها واقعی است. در جلسه‌ای که با حضور خاکپور سرمربی تیم، کاشانی مدیر تیم امید، کفاشیان و تاج برگزار کردیم در نهایت مسئولان فدراسیون قول دادند که به این موضوع ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نظر مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هم برای کمک به این تیم در جهت برطرف کردن مشکلات کاملا مثبت بود البته سازمان لیگ از سوی دیگر دغدغه باشگاه‌ها را هم داشت که ما با باشگاه‌ها هم صحبت کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: دغدغه مسئولان تیم ملی امید این است که باشگاه‌ها برای اردوی این تیم بازیکنان را در اختیار‌شان قرار دهند و از سویی دیگر سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم در مسابقات مقدماتی المپیک که فروردین ماه برگزار می‌شود همراه آنها باشد.

وی عنوان کرد: تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شده و در اردوی کویت هم با هماهنگی بازیکنانی که مدنظر بود با هزینه کمیته ملی المپیک اعزام شدند.

هاشمی با اشاره به اینکه برخی تیم‌های ملی را با یکدیگر مقایسه می‌کنند گفت: هر کدام ارزش‌های خاص خود را دارند اما در هر مقطع باید از تیم‌های ملی حمایت کنند. در رده بزرگسالان بعد از انقلاب ما چندین بار به جام جهانی رفتیم و دیگر آمال و آرزوهایمان صعود به این مسابقات نیست و می‌خواهیم به دور دوم برسیم اما در مورد تیم امید رسیدن به المپیک هدف است. این اتفاق هر 4 سال یکبار رخ می‌دهد. باید اجازه دهیم خواسته‌های کادر فنی امید برآورده شود. در مرحله اول مسابقات سخت است چون یک تیم صعود خواهد کرد. باید شرایطی فراهم شود که تیم ملی امید با تمام قدرت حاضر شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان عنوان کرد: خواسته‌ها این است که همان نگاهی که به رده بزرگسالان می‌شود به بخش‌های پایه هم مانند تیم امید صورت بگیرد چون این تیم استعداد و ظرفیت رسیدن به المپیک ریو را دارد.



1393/12/19 08:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن