تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی: این روزهای بد تمام می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آنچلوتی: این روزهای بد تمام می‌شود




سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید روزهای بد تیمش تمام می‌شود و رئال مادرید بار دیگر قدرت قبلی خود را بدست خواهد آورد.





خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید در حالی که چند هفته اخیر خوب کار نکرده است، باید سه‌شنبه شب برابر شالکه به میدان برود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید درباره دیدار تیمش با شالکه گفت: همانطور که گفتم ما اصلیت خود را تغییر نخواهیم داد، چراکه این نتایجی برای ما به دنبال داشته است و همه بازیکنان در آن راحت هستند. زمانی که من تغییراتی در خط میانی انجام دادم، به خاطر این بود که تعادل بیشتری به تیم ببخشم یا به تیم نفسی تازه تزریق کنم اما سیستم همانطور باقی خواهد ماند. مهاجمان ما با هم به خوبی کار می‌کنند، هیچ‌چیز تغییر نخواهد کرد؛ چون آنها چیزهای زیادی به تیم افزوده‌اند.

او افزود: من کاملاً به این بازیکنان ایمان دارم. در کل هیچ شک و تردیدی در این مورد وجود ندارد. آنها کمی در فُرم خود افت کرده‌اند اما نه هر سه نفر آنها. تیم آنطور که باید به مهاجمان کمک نمی‌کند. ما به شکلی وارد زمین می‌شویم که بتوانیم از جدال با شالکه لذت ببریم. باید بازی را خیلی خوب شروع کنیم. باید با اشتیاق به گلزنی و تعصب بالایی بازی کنیم. اطمینان دارم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. در لیگ اسپانیا هم مقابل دپورتیوو لاکرونیا نمایش خوبی داشتیم و هیچ مشکلی هم در آن دیدار برایمان پیش نیامد. مطمئن هستم که در جدال با شالکه می‌توانیم بهتر هم باشیم.

سرمربی رئال مادرید همچنین گفت: در کل، تیم من انگیزه بالایی دارد. ما در لیگ فوتبال اسپانیا در صدر جدول قرار داریم که همین موضوع موجب افزایش انگیزه و روحیه ما می‌شود. این انگیزه را داریم که بتوانیم در لیگ قهرمان شویم و قهرمانی‌مان در اروپا را هم تکرار کنیم. ما در حال دفاع از عنوان قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و برای تکرار این قهرمانی هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم. مطمئن هستم این روزهای بد تمام می‌شود و ما دوباره به اوج برمی‌گردیم.

آنچلوتی در مورد تیم‌هایی که توانایی قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لالیگا را دارند نیز اظهار کرد: رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید توانایی قهرمانی را دارند. اگر هم ما نتوانیم در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببریم، یکی از این دو تیم این کار را انجام خواهند داد. برای رسیدن به این منظور و قهرمانی در لیگ، باید بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم. در چند دیدار اخیر کمی نسبت به گذشته در زدن گل افت داشتیم. نتوانستیم توپ را از عقب زمین به مهاجمان برسانیم. همین موضوع موجب شده نتوانیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان داشته باشیم. با بازیکنانم در این زمینه صحبت کردم. حتی یک فرصت روی دروازه حریف می‌تواند منجر به پیروزی یک تیم در پایان بازی شود. شنیدم که برخی می‌گویند تیم، مهمتر از هر چیز دیگری در یک باشگاه است. همین مساله در باشگاه ما نیز وجود دارد. بازیکنان هم این موضوع را درک می کنند. خسه به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب تیم کمی ناراحت بود. با او صحبت کردم و همه چیز حل شد. به انتقادهایی که از من در دوران مربیگری‌ام شده عادت کرده‌ام. بدون شک این آخرین باری هم نیست که از من انتقاد می‌شود. صحبت رسانه‌ها به هیچ وجه روی رفتار من یا اعتمادم به تیم تاثیری نخواهد داشت.

کارلو آنچلوتی که پیشتر سرمربی تیم‌های میلان، چلسی، یوونتوس و پاری سن ژرمن بوده است، مورد حمایت فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید قرار دارد. او در این زمینه خاطرنشان کرد: از روز نخستی که به رئال آمدم، احساس کردم از سوی همه مورد حمایت قرار گرفتم. به بیان دیگر، تجربه‌ام به من کمک می‌کند تا وقتی از من انتظارهایی وجود دارد، به بهترین شکل از پس آن برآیم. همین موضوع به من کمک کرده تا بتوانم سه بار در لیگ قهرمانان اروپا، جام بگیرم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: بعد از آنچه که من در بیلبائو دیدم، می‌خواستم نظراتم در مورد بازی را به بازیکنان منتقل کنم و تفکراتم در مورد سختی‌هایی که در طول بازی متحمل شدیم را توضیح دهم. فکر می‌کنم بازیکنان درک کردند و با من موافق بودند. ما مشکل را شناسایی کرده‌ایم و هر بازی به ما فرصت اصلاح آن را خواهد داد. ما بیش از حد با توپ کار می‌کنیم و زمان زیادی آن را در خط میانی نگه می‌داریم و به اندازه کافی آن را سریع به گردش درنمی‌آوریم. حرکات و پخش توپ ما باید سریع‌تر شود و ما بیشترین استفاده را از کیفیت مهاجمانمان نمی‌بریم. بعد از آن، حرکات مثلث خط حمله ما باید هماهنگ باشد تا بتوانیم سریع‌تر توپ را رو به جلو حرکت دهیم. ما در 22 مارس به نوکمپ سفر خواهیم کرد اما قبل از آن بازی‌هایی مقابل شالکه و لوانته داریم و سطح اعتماد به نفس ما به این دو بازی بستگی خواهد داشت. امیدوارم خوب واکنش نشان دهیم و با حداکثر اعتماد به نفس ممکن به مصاف بارسلونا برویم.

آنچلوتی در مورد تغییر سیستم تیم خودش نیز خاطرنشان کرد: سیستمی که مقابل شالکه خواهیم داشت، درست همانند سیستم‌هایی است که پیشتر نیز داشته‌ایم. در چنین دیداری باید با اشتیاق بیشتری برای گلزنی در زمین ظاهر شویم و خیلی خوب هم دفاع کنیم. این چیزی است که همواره از بازیکنان تیمم خواسته‌ام. باید توپ را در کنترلمان داشته باشیم و خیلی زود برای حمله به سمت دروازه حریف از آن استفاده کنیم.

آنچلوتی می‌تواند با قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نخستین مربی بدل شود که این جام را دو سال پیاپی کسب کرده است. وی در این باره عنوان کرد: این انگیزه‌ای بسیار عالی برای من است. ما سال گذشته قهرمان شدیم و امسال هم با همان رویاپردازی‌ها بازی می‌کنیم. کار سختی است و شاید هم غیر ممکن؛ ولی ما در هر حال برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.







تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن