تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه شهرداري اراک با 200 درصد افزايش تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۷:۳۴ق.ظ)
بودجه شهرداري اراک با 200 درصد افزايش تصويب شد بودجه تلفيقي شهرداري اراک و سازمان هاي تابعه با 200 درصد افزايش نسبت به سال قبل در نشست شوراي اسلامي اين کلانشهر به تصويب رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين بودجه به مبلغ يکهزار و 21 ميليارد تومان در صحن رسمي شوراي اسلامي کلانشهر اراک با اکثريت آراء تصويب شد و مقرر شد جزئيات بودجه ظرف سه روز آينده توسط کميسيون هاي مختلف بررسي و لحاظ شود.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اراک در اين نشست گفت: ايجاد و توسعه فضاي سبز نقش موثري در کاهش ريزگردها و افزايش کيفيت هوا در اين کلانشهر دارد.
کيومرث محمودي افزود: توسعه فضاي سبز يکي از برنامه هاي مهم شوراي اسلامي کلانشهر اراک است که با جديت تمام دنبال مي شود.
وي بيان کرد: مقرر شده 22 اسفندماه جاري حدود 180 هکتار به فضاي سبز منطقه چقا اضافه شود که با اين اقدام وسعت فضاي سبز اين منطقه از سال گذشته تاکنون به 230 هکتار افزايش مي يابد.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اراک در بخش ديگري از سخنانش گفت: استان مرکزي يکي از استان ها مهم صنعتي و اثرگذار کشور است اما بيش از 50 روز است که استاندار ندارد.
محمودي اظهار کرد: در شرايط تصويب بودجه انتظار بود که استاندار انتخاب مي شد و اميد است وزير کشور هرچه سريعتر در اين راستا اقدامات لازم را انجام دهد.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اراک افزود: استان مرکزي ظرفيت هاي زيادي دارد که با انسجام بين بخشي از جمله صنعت، خدمات و کشاورزي شکوفا مي شوند.
کمک مالي 400 ميليون ريالي به حافظ هفت ساله قرآن کريم، ارسال سه نسخه تفريق بودجه پيشنهادي سال 93 سازمان بهسازي و نوسازي شهرداري از حيث درآمد و هزينه ها به مبلغ هفت ميليارد و 557 ميليون ريال، اختصاص 20 ميليون ريال به ستاد نمازجمعه سنجان، کمک مالي 260 ميليون ريالي به پليس راهور استان مرکزي از محل ماده 16 و موافقت با درخواست شهرداري براي اخذ 200 ميليارد ريال تسهيلات براي پرداخت معوقات پيمانکاران و تسريع در طرح آفتاب از بانک شهر از مهمترين مصوبات اين نشست بود.
در نشست صحن علني شوراي اسلامي کلانشهر اراک اعضا در خصوص افزايش آب بهاي مصارف مختلف کلانشهر اراک بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد افزايش آب بها پس از تاييد وزير نيرو اعلام شود.
بر اساس مصوبه اين نشست مقرر شد شهرداري و مناطق آن کليه منابع درآمدي خود را به طور مستقيم با رعايت قوانين و مقررات و دستور العملها و و رعايت ماده 68 آيين نامه مالي وصول و به حساب درآمد شهرداري که به پيشنهاد شهردارو تاييد شوراي اسلامي کلانشهر اراک افتتاح شده يا مي شود به تفکيک سهم خدمات جاري و عمراني واريز و تمام اطلاعات شماره حسابهاي خود را به همراه گزارشات مالي به شوراي اسلامي شهر ارائه دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن