تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804480172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوگبا به لیگ جزیره می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پوگبا به لیگ جزیره می‌رود




مدیر برنامه های پل پوگبا از پیشنهاد 3 تیم انگلیسی به موکلش خبر داد و عنوان کرد احتمال جدایی این بازیکن در تابستان وجود دارد.





خبرگزاری ایسنا: پل پوگبا برترین بازیکن جوان جام جهانی برزیل این فصل در ترکیب یوونتوس نمایش بسیار خوبی را از خود نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان سری A بوده است.

رانیولا، مدیربرنامه های پل پوگبا درباره شرایط این بازیکن گفت: حقوق ورزشی پوگبا توسط یوونتوس تصمیم گیری خواهد شد. بنابراین یووه تصمیم قطعی را خواهد گرفت. هر چند که تصمیم خود پوگبا هم در این میان تاثیرگذار خواهد بود ولی جدا از اینها، یک پسربچه 21 ساله خیلی جوان است. فکر می‌کنم او بازی به بازی می‌تواند پیشرفت کند. اینجا بهترین تیم برای پیشرفت اوست. ما به تازگی قراردادش را تمدید کردیم و دلیل این کار این بود که روی او برای ساخت تیمی قدرتمند و رقابت طلب حساب کرده ایم. او از 3 تیم بزرگ انگلیسی پیشنهاد دارد. ما به سران یووه نیز گفته ایم که پوگبا از منچستر‌یونایتد، سیتی و چلسی پیشنهاد دارد و این احتمال هست که در تابستان موکلم به یکی از این‌ تیم ها بپیوندد. این را نیز باید بگویم که احتمال تمدید قرارداد با یووه وجود دارد.

رانیولا ادامه داد: من به پوگبا گفته‌ام که تنها تمرکز خود را روی فوتبال بگذارد و به انتقال به تیم دیگری فکر نکند و تا تابستان تمرکزش را روی مسائل فوتبالی بگذارد. ما درباره آینده ورزشی او در آینده صحبت خواهیم کرد.

استونیاری، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس نیز درباره وضعیت هافبک فرانسوی تیمش گفت: شایعات و اخبار حول محور پوگبا را درک نمی کنم. او تا 2019 با یووه قرارداد دارد و هنوز 8 ماه از تمدید قراردادش نمی گذرد. پوگبا حقوق خوبی نیز دریافت می کند و در صحبتی که با او داشتم، از حضورش در یوونتوس راضی بود.

او در این باشگاه ارامش دارد و در حال حاضر قصدی برای رفتن به تیمی دیگر ندارد. ما با یوونتوس توافق کرده ایم که در صورت رسیدن پیشنهادهای بهتر این باشگاه تصمیم گیرنده اصلی باشد. ما برای جدایی پوگبا با یوونتوس وارد جنگ نخواهیم شد.

پوگبا یکی از استعدادهای جدید دنیای فوتبال به شمار می رود که نمایش های خیره کننده اش باعث شد تا سر آلکس فرگوسن او را به خدمت بگیرد اما سن کم و تجربه اندکش به او اجازه نداد تا همراه منچستریونایتد به افتخارات زیادی دست یابد. وی از سن 14 سالگی فوتبال حرفه ای اش را همراه تیم لوهاور آغاز کرد و برای دو فصل در این تیم توپ زد و بعد به تیم منچستریونایتد پیوست؛ هر چند که نتوانست با پیراهن این تیم در دیدارهای زیادی شرکت کند اما تجربه حضور در این تیم با رهبری فرگوسن به او کمک کرد تا از استعداد خود بهره زیاد ببرد و در نهایت مورد توجه سران یووه قرار گرفت و در تابستان 2012 به این تیم ایتالیایی منتقل شود. این بازیکن خلاق کاپیتانی تیم زیر 19 ساله های کشورش، فرانسه را نیز به عهده داشت و در جام جهانی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت.







تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن