تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده تهدید به برکناری شد؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افشارزاده تهدید به برکناری شد؟!
اختلاف میان اعضای هیات مدیره استقلال بابت برکناری عضو هیات مدیره از سوی مدیرعامل باشگاه به شدت اوج گرفته تا جایی که گفته می شود برخی اعضای هیات مدیره تهدید کرده اند اگر افشارزاده بخواهد به همین رویه ادامه دهد آنها موضوع برکناری مدیرعامل را در جلسه فوق العاده بررسی خواهند کرد.
نویسنده : سینا حسینی 


اختلاف میان اعضای هیات مدیره استقلال بابت برکناری عضو هیات مدیره از سوی مدیرعامل باشگاه به شدت اوج گرفته تا جایی که گفته می شود برخی اعضای هیات مدیره تهدید کرده اند اگر افشارزاده بخواهد به همین رویه ادامه دهد آنها موضوع برکناری مدیرعامل را در جلسه فوق العاده بررسی خواهند کرد.
اعضاي هيات مديره استقلال از اينكه بهرام افشارزاده سعيد افجه اي را در اقدامي غير منتظره بركنار كرده ناراحت هستند همین مساله نیز باعث شد آنها به صورت علنی و غیر علنی از مدیرعامل استقلال انتقاد کنند و پیغام های تهدید آمیز برای او ارسال کنند تا وی از تکروی و اقدام های غیر منتظره پرهیز کنند.
گفته می شود، روز یکشنبه بهرام افشارزاده با اعضاي هيات مديره استقلال تماس گرفت و مدعي شد كه قصد دارد افجه اي را بركنار کند اما اكثر اعضا اعتقاد داشتند اين مساله بايد در جلسه هيات مديره انجام شود اما افشارزاده اعلام كرد نامه بركناري وي را به وزرت ورزش و جوانان ارسال كرده است.همين موضوع باعث شد تا اعضاي هيات مديره نسبت به اين موضوع واكنش نشان دهند.
از سوي ديگر مديرعامل استقلال به شدت از مصاحبه آرش برهاني ناراحت شده و اعلام كرده كار افجه اي نادرست بود و همين موضوع باعث شده تا برهاني با يك مصاحبه تحريك آميز باشگاه را زير سوال ببرد. در تازه ترین اخبار منتشر شده از سوی محافل خبری آمده که برخی اعضای هیات مدیره که اقدام افشارزاده را قبول ندارند معتقدند مدیرعامل استقلال بدون در نظر گرفتن نظر هیات مدیره و مصوبه کتبی نامه برکناری افجه ای را به وزارت ورزش ارسال کرده به همین دلیل اگر این رفتارهای غیر اخلاقی ادامه داشته باشد ما ساکت نخواهیم نشست.
در همین رابطه شایع شده یکی از اعضای هیات مدیره پس از موضع گیری تند افشارزاده و اقدامات غیر مسوولانه وی و نادیده گرفتن جایگاه هیات مدیره برای او پیغام فرستاده اگر این اتفاقات تداوم داشته باشد بی تردید وی برای ادامه کار در استقلال در قامت مدیرعامل با مشکلات غیر منتظره ای رو به رو خواهد شد.
گفته می شود، در بروز این اختلافات و تنش ها میان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل افرادی دیگر هم نقش آفرینی کردند که رد پای سرمربی استقلال هم در این بین دیده می شود، شایع شده امیر قلعه نویی در واکنش به حذف یکی از حامیان سرسخت خود در هیات مدیره از رفتار قهر آمیز با افجه ای گلایه کرده و تاکید کرده نباید به این ترتیب منتقدان خود را از صحنه خارج کنیم چون این افراد به استقلال کمک کردند و نباید با آنها رفتاری غیر اصولی داشته باشیم.
جرقه نخست این درگیری ها و ماجرای حذف افجه ای به اتفاقات بعد از بازی ارتباط دارد،سعید افجه ای عضو هیات مدیره که چندین بار با اظهارات خود دردسرساز شده بود پس از بازی برابر نفت مسجد سلیمان در اقدامی خودجوش و بدون هماهنگی با هیات مدیره تصمیم گرفت به اعضای تیم هدیه بدهد و رسانه ای شدن خبر هدیه وی به بازیکنان(هندزفری) به عنوان هدیه ویژه جنجال زیادی به راه انداخت.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن