تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 6 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800040059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها کلید خورد




وزیر ورزش و جوانان می‌گوید بازنگری‌هایی در موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها صورت گرفته است.





خبرگزاری ایسنا: دکتر محمود گودرزی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت فرهنگی ورزش، اظهار کرد: شرایط فعلی ورزش از لحاظ فرهنگی بد نیست، اما مطلوب هم نیست و متناسب با سایر شئون شاهد توسعه فرهنگی نبوده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سازمان تربیت بدنی در گذشته در جهت نوشتن نظام نامه فرهنگی ورزش وقت گذشت اما متاسفانه کسی به آن اعتنایی نکرد. ما در دوره جدید سعی کردیم که این نظام نامه تدوین شود و در حال حاضر نیز آن را به رایزنی عمومی گذاشتیم و تا هفته‌ آینده این نظام نامه تقدیم شورای عالی فرهنگی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این نظام نامه تقدیم به دولت محترم شده و در کمیسیون فرهنگی نیز درباره آن بحث شد. انشاءالله پس از بحث در هیات دولت در قالب لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد تا به تصویب برسد.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و احتمال گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا از ایران به همین دلیل، گفت: پرداخت یک سویه به موضوع بانوان و حضور آنها در ورزشگاه‌ها با صدای بلند به نحوی که ایجاد حساسیت کند مطمئنا به نفع ورزش نخواهد بود. کار گروهی در این باره تشکیل شده است و چارچوب‌هایی نیز در این زمینه تدوین شده است. فکر می‌کنم این موضوع در یکی از کمیته‌های شورای امنیت ملی نیز مطرح و بازنگری‌هایی در این زمینه انجام شده است. ان‌شاءالله در صورت تدوین اتفاقات خوبی با رعایت ضوابط خواهد افتاد. البته این موضوع با رعایت شئونات اسلامی خواهد بود و مراجع ذی‌صلاح در این خصوص باید اظهارنظر کنند.

گودرزی درباره مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: شاخص‌های قیمت گذاری در سازمان خصوصی سازی و وزارت دارایی انجام شده و سازمان خصوصی سازی بهتر می‌تواند درباره قیمت گذاری این دو باشگاه نظر بدهد، چرا که در این خصوص تخصص دارند و بهتر از سایر بخش‌ها می‌توانند در این باره نظر دهند. بخش خصوصی نیز طبق قانون و چارچوب ها موظف است وظایف خود را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که شاهد کاهش هزینه‌های غیر ضروری در فدراسیون‌ها بوده‌ایم، خاطر نشان کرد: باید در هزینه‌ها بیشتر دقت شود کما این که با اقداماتی که انجام شد از سفرهای غیر ضروری مدیران جلوگیری به عمل آمد و در این باره به آنها نیز تذکر دادیم. الحمدالله کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی تولید فدراسیون‌های ورزشی است و یکی از مشتریان این تولیدات صدا و سیما است که برای ارائه این خدمات باید هزینه آن را بپردازد. امیدوارم که صدا و سیما هر چه زودتر تعهدات خود را که در چارچوب اقتصاد مقاومتی است انجام دهد.

گودرزی درباره اظهار نظر کفاشیان مبنی بر این که وزیر ورزش و جوانان از دست من دلخور است و باید علت آن را از خودش بپرسید؟ گفت: فدراسیون فوتبال باید با روابط و مقررات خود را تطبیق دهد. امیدوارم که هر چه زودتر آنها بتوانند خود را به مقررات و قوانین کشور تطبیق دهند و از قوانین مورد نظر مجلس شورای اسلامی و دولت محترم را تمکین کنند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص این که اگر باز هم برای استقلال و پرسپولیس در مزایده دوم مشتری پیدا نشود چه کار انجام می دهید ؟ گفت: اگر مشتری پیدا نشود برای بار سوم آگهی خواهیم داد.






تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن