تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798989836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین جشنواره خرید اینترنتی از امروز آغاز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس دومین جشنواره خرید اینترنتی از امروز آغاز می‌شود خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: دومین جشنواره خرید اینترنتی (دوشنبه بازار اینترنتی) از دوشنبه 18 اسفند آغاز می‌شود و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ اسفند ساعت 14:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علی همتی  گفت: این جشنواره توسط مركز توسعه تجارت الکترونیکی و پس از اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به بیش از 7 هزار کسب و کار اینترنتی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در راستای اجرای دستورات وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در امور کسب و کارها، با همكاری سازمان‌ها، مراكز و شركت‌های خصوصی و دولتی و اصناف برگزار می‌شود. همتی با اشاره به اینکه شعار امسال جشنواره خرید اینترنتی "خرید امن و آسوده با نماد اعتماد الکترونیکی" است، افزود: در این جشنواره فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی، با در نظر گرفتن تخفیف مناسب و ایجاد خدمات ارزش افزوده اقدام به فروش محصولات برای سایر هموطنان در سراسر استان فارس و کشور خواهند كرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اضافه كرد: در این جشنواره با گردهم‌آوری کسب و کارهای اینترنتی ضمن ایجاد فضای امن برای خرید مردم و ترغیب خرید اینترنتی، به بیشترین خرید، پیرترین و جوانترین خریدار اینترنتی، جذابترین نظرخریدار و... هدایائی اهدا خواهد شد. همتی افزود: ایده خرید غرفه‌های اینترنتی هم در این سایت در نظر گرفته شده است. لذا متقاضیانی که سایت فروش اینترنتی دارند و دارای نماد اعتماد از سایت www.enamad.ir هستند، از تخفیفهای چشمگیری بهره خواهند برد. او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح ضمن ایجاد موج اطلاع رسانی موثر، در رابطه با مزایای مختلف استفاده از خدمات تجارت الکترونیکی، گام بلندی در راستای شکوفائی خرید اینترنتی امن در فضای مجازی استان و کشور برداشته خواهد شد. همتی گفت: رونمائی از باشگاه مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی، (نماد) راه‌اندازی سامانه آموزش همگانی تجارت الکترونیکی و راه‌اندازی انجمن متقاضیان و دارندگان نماد اعتماد الکترونیکی امن، از دیگربرنامه های جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود. رئیس سازمان صنعت استان فارس گفت: سال‌ آینده جشنواره خرید اینترنتی كتاب در اردیبهشت و جشنواره خرید ویژه مدارس در شهریورماه، از برنامه‌های سال آینده مركز توسعه تجارت الكترونیك خواهد بود. همتی با بیان اینكه لینك سامانه‌های مشاروه مجازی متقاضیان و دارندگان نماد اعتماد، آموزش همگانی تجارت الكترونیك و باشگاه هواداران نماد الكترونیك روی سامانه جشنواره قرار دارد، گفت: نشانی وب سایت جشنواره www.eshopfest.ir و تلفن دبیرخانه : 02188969428 است و امكان رسیدگی به شكایات در سامانه www.emamad.ir وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن