تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802757948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یاوری: آزمون دچار خودبزرگ‌بینی شده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یاوری: آزمون دچار خودبزرگ‌بینی شده است
کد خبر: ۴۸۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ - 09 March 2015


پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سردار آزمون دچار خودبزرگ‌بینی شده و نباید فراموش کند که موفقیت و شناخته شدنش را مدیون تیم ملی جوانان است.


محمود یاوری در گفت‌وگو با فارس در رابطه با اختلافی که بین تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان بر سر استفاده از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون بوجود آمده و کارلوس کی‌روش اعلام کرده آنها باید کنار تیم بزرگسالان باشند، عنوان کرد: در این مورد مسلماً حق با تیم المپیک است چرا که آنها دیدارهای رسمی در پیش دارند، از یک طرف می‌گوییم تیم ملی امید آینده فوتبال ایران است و از طرفی دیگر آنقدر به کارلوس‌کیروش و برنامه‌هایش اهمیت می‌دهیم که حتی او می‌خواهد در اردوی تدارکاتی هم تمامی بازیکنان را به همراه داشته باشد.


وی افزود: مگر در اردوی آفریقا تیم ملی بزرگسالان با نفراتی سفر نکرد که خیلی از آنها در جام ملتهای آسیا حاضر نبودند؛ او عده‌ای را با خود به آن اردو برد که اصلاً جایی در تیمش نداشتند، محمد نوری در آن اردو 3 گل زد و عملکرد بسیار خوبی داشت اما او به جام ملتها نرفت، امروز در مورد این مسئله حق با تیم ملی امید است، متأسفانه ما در زبان و سخن به تیم امید اهمیت زیادی می‌دهیم ولی در عمل نه، توقع کی‌روش در این مورد خیلی بالا است.


پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه کی‌روش امروز اعلام کرده این دو نفر بازیکن تیم ملی بزرگسالان هستند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه این صحبت منطقی نیست، بازیکن متعلق به همان رده سنی است که به آن سنش می‌خورد. وقتی که الزامی برای آن رده سنی وجود دارد بازیکن باید در اختیار آن رده قرار بگیرد نباید توقعات سرمربی تیم ملی بزرگسالان تا این اندازه بالا باشد، حرف او دلیل حقانیت نیست، خودم هم که زمانی سرمربی تیم ملی بودم اولویت را بر اساس بازی‌های رسمی می‌گذاشتیم و اگر بازیکنان رده سنی پایین‌تر بازی رسمی نداشتند از آنها استفاده نمی‌کردیم؛ بازیکن بزرگسال با تیم بزرگسال برود و بازیکن امید در این شرایط که تیم امید بازی رسمی دارد در رده سنی خودش انجام وظیفه کند، باید این همکاری انجام شود تا تیم ملی امید بتواند با تمامی پتانسیل خود به مصاف حریفانش برود.


یاوری در رابطه با اینکه سردار آزمون اعلام کرده حضور در تیم بزرگسالان برای آینده‌اش بهتر است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید او برای اینکه کی‌روش را راضی نگه دارد این کار را می‌کند، بازیکن باید در جایی بازی کند که رده سنی اوست، آزمون می‌خواهد دل کی‌روش را به دست بیاورد و این کار درست نیست، تیم ملی امید بازی‌های حساسی در پیش دارد و 40 سال است که به المپیک نرفتیم، فدراسیون باید در این رابطه تصمیم خوبی اتخاذ کند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن این صحبت‌ها از بازیکنان نشان از این ندارد که این نفرات خود را بزرگتر از تیم ملی امید می‌دانند، گفت: این صحبت‌ها برای این است که آنها خیلی زود بزرگ شده‌اند و خودبزرگ‌بینی زیادی دارند و با این کارها مشکلاتی بوجود می‌آید. مگر زمانی که سردار آزمون عضو سپاهان بود کسی او را می‌شناخت ولی این بازیکن به تیم ملی جوانان آمد و در آنجا شکل گرفت، وقتی او موفقیتش را مدیون تیم ملی است باید با تعصب فراوان برای مملکتش بازی کند و اجازه ندهد این مسائل پیش بیاید. متأسفانه وقتی بزرگان فوتبال دائم در حال بحث و جدل هستند این مسئله به بازیکنان می‌رسد، این نوع صحبت‌ها اشتباه محض است و نباید اجازه دهیم بازیکن وارد این موضوعات شده و اظهار نظری انجام دهد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن