تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804591336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: کفاشيان خودش را جاي مربيان بگذارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: کفاشیان خودش را جای مربیان بگذارد
سرمربي صباي قم از اينکه تاج در پي به تعويق افتادن بازي آنها و استقلال خوزستان بوده تشکر مي‌کند و معتقد است او تمام تلاشش را انجام داده تا اين کار انجام شود اما فدراسيون با اقدامات زوري مانع لغو بازي صبا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار با رفتن روزبه چشمی به اردوی تیم امید در حالی موافقت کرد که راضی به این کار نبود. او می‌گوید فدراسیون نباید به تیم‌ها نامه بزند که اگر بازیکن خود را در خارج از فیفا دی به تیم امید ندهید شما را جریمه می‌کنیم چون در هیچ جای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست.

ضرر کردیم

متاسفانه بازی ما و استقلال خوزستان به تعویق نیافتاد که این وسط صبا ضرر کرد. کلانتری این هفته محروم است و روزبه چشمی را به خاطر حضور در اردوی تیم امید در بین ما نیست. مگر ما چند بازیکن داریم که با کمبود بازیکن در خانه تیمی ته جدولی که مطمنا بازی سختی است حضور داشته باشیم؟ باید تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و سازمان لیگ باشد.

فوتبال ایران زوری است

فوتبال مملکت ما زوری شده است. ما می‌توانیم در روزهای فیفا دی بازیکنان‌مان را به تیم‌های ملی بدهیم اما نمی‌شود زمانی که لیگ در حال برگزاری است نفرات تیم ما را بگیرند. ما نباید بازیکنان خود را بدهیم ولی به زور می‌گویند که اگر این کار را نکنید محروم می‌شوید! فوتبال دنیا قانونمند است و زوی نیست. از وضعیت به وجود آمده گلایه داریم. باشگاه‌ها برای بازیکنان جوان‌شان زحمت می‌کشند اما زمان بهره برداری که می‌شود نمی‌توانند از آنها استفاده کنند. این درست است؟ به باشگاه‌ها ظلم می‌کنند و کاری هم نمی‌توان انجام داد.

حق تیم‌های ته جدولی ضایع شد

روزبه چشمی و ایوب کلانتری بازیکنان اصلی ما هستند که در این فصل به طور ثابت برای ما به میدان رفتند ولی ما هر 2 بازیکن را این هفته در اختیار نداریم. فرشید باقری و شکوری هم کمی مصدوم هستند و شرایط ما را سخت کرده‌اند. ما چطور برابر استقلال صنعتی بازی کنیم؟ شاید همه بگویند صبا در خطر سقوط نیست یا شانس قهرمانی لیگ را ندارد اما این وسط حق سایر تیم‌های پایین جدولی مثل راه آهن، نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد تضییع نمی‌شود که ما با نبود چند بازیکن اصلی برابر استقلال خوزستان بازی کنیم؟ این 3 تیم از ما انتظار ندارند؟ مسئولان باید عدالت را برای همه تیم‌ها رعایت کنند.

اگر به فینال جام ملت‌ها می‌رفتیم...

آقای خاکپور از دوستان خوب بنده است و چندین مرحله با ایشان صحبت کردم. همانطور که بنده دوست دارم تمام بازیکنانم را برای مسابقات صبا در اختیار داشته باشم آقای خاکپور نیز نیازمند تمامی نفراتش است تا کاری که می‌خواهد برای فوتبال ایران انجام دهد. سازمان لیگ این فکر را داشته باشد که تیم ملی به نیمه نهایی یا فینال جام ملت‌های آسیا رفته بود و بازی‌ها باید یک هفته دیرتر برگزار می‌شد. همه بازی‌های این هفته را به بعد از عید موکول می‌کردند و هیچکس هم نمی‌توانست اعتراضی داشته باشد. نمی‌دانم چه اجباری است که لیگ سر ساعت تمام شود!

نامه می‌زنند محروم‌تان می‌کنیم

کاری که الان انجام شده به ضرر باشگاه‌هاست چون ما نمی‌توانیم از بازیکن ملی پوش خود استفاده کنیم. آقای کفاشیان نامه می‌زند هرکس بازیکن ندهد نمی‌تواند در ادامه لیگ از او استفاده کند. در هیچ جای دنیا اینطور نیست که در روزهای غیر فیفا دی باشگاه‌ها به تیم ملی بازیکن بدهند. فقط در کشور ما زوری شده و قانونمند نیست.

کارهای نسنجیده فوتبال ایران

من به روزبه چشمی گفتم اگر همه باشگاه‌ها بازیکن می‌دهند توام می‌توانی به اردوی تیم امید بروی. او بازیکن جوانی است و باید آینده‌اش را در تیم امید دنبال کند. ما نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت بازیکن جوان خود را بگیریم ولی ما مربیان با کارهای نسنجیده‌ای که در فوتبال ایران انجام می‌شود صدمه می‌بینیم. اگر مربیان از دادن بازیکن نتیجه نگیرند یک نفر زنگ می‌زند حالی از آنها بپرسد؟ آقای کفاشیان خودش را جای مربیان بگذارد.

تاج پیگیری کرد ولی نشد

تیم‌هایی که 3 بازیکن ملی پوش دارند می‌توانند بازی‌های خود را به تعویق بیاندازند ولی امثال صبا که یک یا دول بازیکن ملی دارند ضرر می‌کنند که باید سر ساعت بازی‌هایشان برگزار شود. آقای تاج جزو کسانی است که در فوتبال ایران زحمت بسیار زیادی می‌کشد. طی صحبتی که آقای تاج با بنده داشت قرار شد بازی ما به تعویق بیافتد و حتی ایشان برنامه را تغییر داده بود ولی متاسفانه استقلال صنعتی این امر را نپذیرفت و ما مجبور هستیم بدون روزبه چشمی جمعه بازی کنیم. از آقای تاج تشکر می‌کنم که پیگیر کار ما بود ولی ایکاش سایر باشگاه‌ها با ایشان همکاری داشتند تا تیمی ضرر نکند.

ای‌کاش عدالت اجرا میشد

ما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهیم داد اما نبود بازیکنان اصلی تاثیر خود را می‌گذارد. تیم ما فقط برای 3 امتیاز بازی می‌کند تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند ولی ایکاش عدالت اجرا میشد تا همه تیم‌ها با تمام نفرات‌شان بازی کنند.

تیم امید به راحتی صعود می‌کند

تیم امید صد در صد از مرحله مقدماتی صعود می‌کند چرا که بازیکنان ایران را هیچ کشوری در آسیا ندارد. این تیم به راحتی صعود می‌کند اما باز هم می‌گویم این وسط فقط باشگاه‌ها ضرر می‌کنند. تیم‌هایی مثل فولاد و صبا چه گناهی دارند که باید بازی‌هایشان به تعویق نیافتد؟



1393/12/18 13:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن