تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تفرش اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تفرش اجرا می شود خبرگزای پانا: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تفرش از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ اسفند ساعت 13:18

خبرگزاری پانا+طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تفرش اجرا می شود

علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این طرح با هدف استقبال از مسافران نوروزی در بقاع متبرکه تفرش اجرا می شود.
وی با بیان اینکه امسال سه بقعه متبرکه شاخص در تفرش میزبان مسافران نوروزی هستند، اظهار داشت: آستان مقدس امامزادگان محمد(ع)، امامزاده بی بی سبتین(س) و امامزاده ابوالعلی(ع) پذیرای مسافران خواهد بود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تفرش با اشاره به اینکه برپایی نماز جماعت با حضور روحانیان مستقر در این بقاع از جمله برنامه های است که در قالب طرح آرامش بهاری انجام می شود، بیان کرد: برپایی خیمه های معرفت در آستان امامزاده محمد(ع) نیز در قالب این طرح برگزار می شود.
عسگری اضافه کرد: خیمه های معرفت از غرفه های متعددی همچون غرفه آشنایی با فرهنگ وقف، پاسخگویی به سؤالات شرعی مخاطبان، غرفه فروش کتاب و نرم افزار های فرهنگی و دیجیتال، غرفه کودک و نوجوان، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر تشکیل شده است.
وی با اشاره به تقارن ایام نوروز با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ادامه داد: همچنین در بقاع متبرکه شهرستان طرح سوگواره یاس نبوی و برپایی آئین روضه خوانی با حضور هیات های مذهبی اجرا خواهد شد.
سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه تفرش با بیان اینکه خدمات رفاهی جهت رفاه حال زائران و گردشگران تدارک دیده شده است، بیان کرد: آماده سازی و نظافت محوطه امامزادگان و برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی انجام شده است.
عسگری گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند 93 در بقاع متبرکه شاخص تفرش آغاز می شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن