تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبارات مديريت بحران استان خراسان رضوي توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳۹ق.ظ)
اعتبارات مديريت بحران استان خراسان رضوي توزيع شد با حضور استاندار خراسان رضوي و در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان، اعتبارات مديريت بحران توزيع شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست مبلغ 12 ميليارد تومان از محل ماده 10 و 12 مربوط به مديريت بحران استان و 10 ميليارد تومان مربوط به احداث کمر بند سبز توزيع شد.
اعتبارات مديريت بحران به منظور تکميل و تجهيز پايگاه هاي چند منظوره مديريت بحران در استان و بازسازي تاسيسات آسيب ديده از سيل چناران، توزيع شد.
اعتبار احداث کمربند سبز نيز به صورت 9 ميليارد و 400 ميليون تومان به شهرداري مشهد و 600 ميليون تومان به اداره کل حفاظت محيط زيست استان جهت تکميل آب رساني به پارک طبيعت پرديسان واقع در کمربند سبز اختصاص يافت.
همچنين در اين نشست هفت ميليارد و 53 ميليون تومان از باقيمانده بودجه زيارت و 12 ميليارد تومان نيز از محل اعتبارات کمک به اشخاص حقوقي غيردولتي بين دستگاه هاي اجرايي توزيع شد.
مبلغ 10 ميليارد تومان از محل اعتبارات هزينه اي دستگاه ها مربوط به پاداش پايان خدمت بازنشستگاني که تا پايان سال 92 از سيستم اداري خارج شده اند نيز از ديگر اعتبارات توزيع شده در اين نشست بود.
توزيع 12 ميليارد و 470 ميليون تومان جهت پرداخت مطالبات دستگاه هاي تابعه وزارت جهاد کشاورزي در استان شامل ادارات کل دامپزشکي، منابع طبيعي و آبخيزداري، امور عشاير و جهاد کشاورزي از جمله موارد مصوب در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه ي استان بود.
توزيع اعتبارات خارج از شمول جاري و عمراني استان نيز در اين نشست به تصويب رسيد.
رضا جمشيدي معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي در اين جلسه با بيان اين که مجموع اعتبارات استان تا کنون، هزار و 202 ميليارد تومان است؛ گفت: تخصيص اين اعتبارات به طور ميانگين 76.6 درصد است.
وي اعتبارات هزينه اي را 344 ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: 87.7 درصد ميانگين تخصيص اين اعتبارات تا اين لحظه است.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي ميزان تخصيص اعتبارات 858 ميليارد توماني تملک دارايي هاي سرمايه اي استان تا کنون را 72.2 درصد اعلام و خاطر نشان کرد: تخصيص اعتبارات استاني 100 درصد است.
جمشيدي تخصيص اعتبارات کمک به اشخاص حقوقي غيردولتي را 50 درصد و تخصيص سهم استاني ماده 180 قانون برنامه ي پنجم به مبلغ 183 ميليارد تومان را 71 درصد اعلام کرد.
وي تخصيص اعتبارات توازن منطقه اي با 16.5 ميليارد تومان را 100 درصد، جرائم رانندگي با 40 ميليارد تومان 48 درصد، درآمدهاي اختصاصي را 50 درصد و ساير ابلاغيه ها به استان را صفر اعلام کرد.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي گفت: تخصيص 100 درصد اعتبار 30 ميليارد تومان موضوع سفر هيات دولت به استان، به خزانه کشور ابلاغ شده ولي؛ هنوز به استان نرسيده است.
جمشيدي ادامه داد: همچنين 42 ميليارد تومان موضوع تنش هاي آبي که به شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و آب منطقه اي استان اختصاص مي يابد با تخصيص 50 درصد به خزانه کشور ابلاغ شده است.
وي تاکيد کرد: با ابلاغ اين موارد به استان ميزان تخصيص اعتبارات به رقم 78 درصد افزايش خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن