تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون آموزشی دانشگاه آزاد یاسوج تاکید کرد لزوم تصویب رشته‌های دکتری در دانشگاه آزاد یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد یاسوج تاکید کرد
لزوم تصویب رشته‌های دکتری در دانشگاه آزاد یاسوج
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خواستار تصویب هرچه بیشتر رشته‌های دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج شد.

خبرگزاری فارس: لزوم تصویب رشته‌های دکتری در دانشگاه آزاد یاسوج



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود زاده‌باقری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد یاسوج که با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد کشور برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی برخوردار است و نیازمند همکاری مسئولان برای پیشبرد اهداف این دانشگاه است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به‌رغم ظرفیت‌های بالا در بستری از مظلومیت‌ها قرار دارد که می‌طلبد با همکاری دانشگاه آزاد مرکز نسبت به شکوفاهی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این دانشگاه تلاش بیشتری صورت بگیرد.
باقرزاده با بیان اینکه حاکمیت دقیق نظم در برنامه‌های آموزشی دانشگاه یکی از اولویت‌های اصلی است، افزود: در زمینه حضور اساتید در کلاس‌های درس به‌صورت جدی برنامه‌ریزی شده است.
این مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با بیان اینکه برای ارتقای کیفی آموزش دانشگاه آزاد یاسوج جلسات و هم‌اندیشی‌های مداوم با مدیران گروه و اساتید برگزار می‌شود، گفت: این جلسات به‌صورت ماهیانه و به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود. وی به چالش‌های پیش‌رو دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج اشاره کرد و گفت: در زمینه تصویب رشته‌های دکتری در این دانشگاه مشکلاتی مواجه هستیم که از جمله آنها می‌توانیم به عدم وجود دانشیار به اندازه کافی اشاره کرد.
زاده‌باقری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به‌عنوان دانشگاه جامع ظرفیت‌های بالای برای راه‌اندازی رشته‌های دکتری دارد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و منابع‌ طبیعی در میان دانشجویان، بیان کرد: دانشگاه آزاد واحد یاسوج در نظر دارد نسبت به کاشت درخت در محوطه این دانشگاه با همکاری دانشجویان برنامه‌هایی را به مرحله اجرا بگذارد. انتهای پیام/82020/ک20

93/12/17 - 11:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن