تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803498050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پولادگر: سالی سخت برای تکواندو در پیش است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پولادگر: سالی سخت برای تکواندو در پیش است
کد خبر: ۴۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶ - 08 March 2015


رییس فدراسیون تکواندو می‌گوید باید مسئولان از رشته تکواندو که جزو رشته‌های المپیکی است حمایت کنند.


به گزارش ایسنا، محمدرضا پولادگر در پایان مجمع عمومی سالیانه 92 در جمع خبرنگاران گفت: مجمع خوبی برگزار شد. هرچند به دلیل جابه‌جایی که در وزارتخانه در طی یک سال و نیم انجام شده بود مجامع سالیانه عقب افتاد. امیدوارم مجمع سال 93 که قطعا باشکوه‌تر از سال 92 خواهد بود در سه ماهه اول سال 94 برگزار شود. گزارش حسابرس آغاز شده و امیدواریم تا پایان اردیبهشت گزارش حسابرسی تحویل داده شود تا در خردادماه بتوانیم مجمع عملکرد سال 93 را برگزار کنیم.


وی ادامه داد: طبق روال مجامع باید دو یا سه ماه بعد از پایان سال، مجمع برگزار شود. برگزاری مجمع سال 92 در اسفندماه 93 دیر بوده است.


پولادگر در پاسخ به اینکه هیات‌های استانی از عملکرد فدراسیون راضی بوده‌اند یا خیر گفت: هیات‌ها مشکل عمده‌ای که دارند این است که حمایت مالی خوبی نمی‌شوند. در تکواندو بخشی از برنامه‌ها در ایجاد درآمد پایدار برای هیات‌ها انجام شده است. انتظار داریم که هیات‌ها به عنوان بازوی اجرایی فدراسیون از سمت اداره کل استان‌ها به صورت ویژه دیده شوند.


رییس فدراسیون تکواندو در رابطه با برنامه فدراسیون برای کسب چهار سهمیه المپیک که در تاریخ تکواندو بی‌سابقه است افزود: سال آینده سالی سخت برای تکواندو خواهد بود. این رشته جزو تنها ورزش‌های المپیکی است که مدال آورده است. در سه ماهه اول سال رویدادهای مهمی را پیش رو داریم. در فروردین ماه مسابقه‌های نوجوانان و نونهالان در تایوان برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه‌های جهانی روسیه را در اردیبهشت ماه پیش رو داریم که این مسابقه‌ها از نظر کسب سهمیه برای ما بسیار حائز اهمیت است و تقریبا تکلیف کسب سهمیه را مشخص می‌کند. یک دوره مسابقه‌های گرند پری هم در خردادماه برگزار خواهد شد. امیدوارم با قول‌هایی که مسئولان وزارت ورزش داده‌اند، از این رشته به خوبی حمایت شود و به تکواندو که امید کسب مدال طلا را در المپیک دارد، نگاه ویژه‌تری شود.


وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای سال آینده در پیش گرفته‌ایم و می‌خواهیم در هر 4 وزن کسب سهمیه المپیک را داشته باشیم. در ابتدای سال 93 از ایران فقط بهنام اسبقی در رنکینگ 6 نفره اول دنیا جایگاه داشت اما حالا می‌بینیم که 4 نفر در رنکینگ 6 نفره اول دنیا حضور دارند و هر کس در جایگاه 6 نفر اول قرار بگیرد می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند. از ابتدای سال 2015 ما امتیازات خوبی را از تورنمنت‌های مختلف مثل فجیره، جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر به دست آورده‌ایم. هر تکواندوکار می‌تواند 60 امتیاز را از تورنمنت‌ها به دست آورد. در پایان اسفند نیز تورنمنت هلند را پیش رو داریم.


پولادگر در خصوص کسب سهمیه المپیک توسط بانوان نیز خاطرنشان کرد: در بخش بانوان در سال 93 افتخارات خوبی را کسب کردیم. بانوان ما در قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی و جام فجر نشان دادند که پتانسیل کسب سهمیه المپیک را نیز دارند. این سهمیه دور از دست بانوان نیست. ما در دو وزن می‌توانیم این سهمیه را کسب کنیم. بانوان ما تقریبا شانس قرار گرفتن در بین 6 نفر اول رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک را از دست داده‌اند اما ما مسابقه‌های قاره‌ای را پیش رو داریم که احتمال کسب سهمیه ما را بالا می‌برد.


پولادگر در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر نسل و جوان‌گرایی فدراسیون تکواندو چیست گفت: من معتقدم شانس کسب مدال در جوان‌ها بیشتر است. مخصوصا در بخش بانوان، بازیکنان جوان انگیزه بیشتری دارند. دختران زمان حال ما در نسل نونهالان در فضایی تمرین کرده‌اند و به مسابقه‌هایی اعزام شده‌اند که اعتماد به نفس کافی را پیدا کرده‌اند. من به دختران بسیار امیدوارم. در بحث آقایان نیز می‌بینیم که فرزان عاشورزاده و یا ابوالفضل یعقوبی با سن کمی که دارند، انتظارات را برآورده کرده‌اند و در تکواندوی دنیا شناخته شده‌اند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن