تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817261802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه اشتغال ۴۰۰ فرزند شهيد مازندران فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۱ب.ظ)
مديرکل بنياد شهيد مازندران: زمينه اشتغال ۴۰۰ فرزند شهيد مازندران فراهم شد مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در نشستي خبري با اصحاب رسانه استان، گفت: زمينه اشتغال ۴۰۰ فرزند شهيد مازندران فراهم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباسعلي رضايي در نشستي خبري با اصحاب رسانه استان که در مجتمع ايثار ساري برگزار شد با اشاره به غرس 10 هزار و 400 نهال در روز شهدا به‌پاس بزرگداشت شهداي مازندران، اظهار داشت: مراسم تجديد ميثاق مسئولان استاني با آرمان‌هاي شهدا در 21 اسفندماه امسال برگزار مي‌شود.
وي افزود: همه دستگاه‌هاي اجرايي استان نيز موظف به برگزاري مراسم تجليل از خانواده شهداي ادارات و يادواره شهداي ادارات مازندران شدند.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با اشاره به اينکه همه استانداران مازندران براي تعالي ارزش‌هاي ايثار و شهادت در مازندران تلاش کردند، تصريح کرد: امسال 224 خانواده شهيد، آزاده و جانباز سوي استاندار مازندران و بنده مورد سرکشي قرارگرفته است.
رضايي بابيان اينکه هر مديري موظف شده که ماهانه 5 ديدار با ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا داشته باشد، افزود: خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران هيچ انتظاري جز فراموش نکردن مسئولان از آنان ندارند.
وي با تاکيد بر تکريم و تجليل از ايثارگران جامعه، گفت: از شهداي مازندران که در 22 اسفند به دنيا آمده و به شهادت رسيدند و خانواده 4 شهيد به بالا تجليل مي‌شوند.
مديرکل بنياد شهيد مازندران با اشاره اينکه مازندران داراي 20 خانواده 3 شهيد، 2 خانواده 4 شهيد، 177 خانواده تک‌فرزند ذکور است، افزود: مازندران داراي 342 خانواده دو شهيد است.
رضايي، تعداد بانوان شهيد استان را 87 نفر اعلام کرد و گفت: مازندران داراي دو شهيد رسانه است.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران از وجود 387 نخبه خانواده شهيد در استان خبر داد و گفت: بسياري از اين افراد بدون لحاظ سهميه‌ها، نخبه شدند.
وي بابيان اينکه 25 درصد سهميه اشتغال ادارات مازندران متعلق به خانواده‌هاي ايثارگران است، تصريح کرد: رسانه‌ها به بنياد شهيد استان کمک کنند تا نيازهاي ايثارگران را به سرانجام مقصود برسانند.
رضايي با اشاره به اينکه فرزندان شهدا بايد مانند پدران و مادران شهيد خود عملکرد مثبتي در جامعه و ادارات داشته باشند، افزود: تکريم خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در جامعه امري ضروري و اثرگذار است.
وي بابيان اينکه 100 درصد اعتبارات بنياد شهيد دولتي است و ساماندهي گلزارهاي شهدا از محل تملک دارايي‌ها است، گفت: تاکنون 44 درصد گلزارهاي شهداي استان ساماندهي شده و 13 درصد در دست ساماندهي داريم.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در ادامه سخنان خود همايش تکريم از خانواده‌هاي معظم شهدا، حضور مسئولان و کارکنان ادارات در گلزار شهدا، کاشت نهال در مرکز استان و شهرستان‌ها، پياده‌روي خانوادگي ايثارگران، مسابقه طرح عروج ايثار، رونمايي از دو کتاب يادنامه شهداي 22 اسفند و ميشه پرنده شد، تجليل از پيشکسوتان و بازنشستگان بنياد، برگزاري مسابقات ورزشي، مسابقات قرآني، ديدار از خانواده‌هاي معظم شهداي 22 اسفند را ازجمله برنامه‌هاي اين روز است.
وي افزود: اعزام جانبازان دو چشم نابينا به مشهد مقدس، تبليغات فضاي شهري، مصاحبه تلويزيوني و راديويي، برگزاري مراسم 22 اسفند، تجليل خانواده‌هاي شهدا از خادمين شهدا، سخنرانمي در نماز جمعه، نشست خبري با اصحاب رسانه استان، بازديد دانش آموزان از موزه شهدا، مراسم تشکل‌هاي فرهنگي و مديرکل بنياد مازندران گفت: از ابتداي نوروز تا پايان ايام عيد، برنامه ديدار و سرکشي از خانواده‌هاي شهدا انجام مي‌شود.
لازم به ذکر است که در اين نشست خبري بيش از 40 خبرنگار از رسانه‌ها، سايت‌ها و خبرگزاري استان شرکت داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن