تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین پارک درون شهری قزوین در مهرگان احداث می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بهزادپور:
بزرگترین پارک درون شهری قزوین در مهرگان احداث می شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 2513372 شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
استانها > قزوین

قزوین- شهردار محمدیه گفت: بزگترین پارک درون شهری استان در شهرک مهرگان در حال احداث است. به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهزادپور ظهر شنبه در مراسمی که به مناسبت هفته درختکاری با حضور رئیس و اعضاء شورای شهر و بخشدار محمدیه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهید رجایی برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: شهرداری محمدیه با توجه به موضوع تاثیر فضای سبز در زندگی مردم تلاش خواهد کرد سرانه فضای سبز محله را افزایش دهد.وی افزود: شهرداری محمدیه رفاه حال شهروندان خود را در اولویت برنامه های خود قرار داده و در این خصوص برای رضایتمندی آنها در تمامی فضاهای مختلف شهر بخصوص فضای سبز تلاش مضاعف داشته است.
قزوین
بهزادپور همچنین با اشاره به احداث بزرگترین پارک درون شهری استان که در محمدیه به مساحت ۲۲ هکتار در حال احداث است تصریح کرد: با توجه به سفر وزیر محترم راه و شهرسازی قول های مساعدی از سوی ایشان داده شده تا با حمایت از شهرداری برای پیشبرد اهداف خود و برنامه های مهرگان بخصوص فضای سبز بودجه ای به این منظور اختصاص یابد تا بزرگترین پارک درون شهری استان تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد و ساکنین ناحیه شهری مهرگان از ان بهره مند شوند.شهردار محمدیه پارک ۱۲ هکتاری محمدیه را یکی از مهمترین فعالیت های این شهرداری عنوان کرد و افزود: این پارک براساس نیاز شهر و شهروندان در این شهر طراحی شده که در حال حاضر در دست اقدام است که بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که برای سال اول نیمی از این بودجه هزینه خواهد شد.بهزادپور از کاشت چهار هزار اصله درخت در سال ۹۴ در شهر محمدیه خبر داد و اظهارداشت: این شهرداری علاوه بر کاشت درخت، گل و گیاه در سطح شهر فضای سبز پل ۹ دی را هم که به مساحت هفت هکتار است را تکمیل کرده و برای تهیه آب مورد نیاز فضای سبز شهر مبلغ یک میلیارد تومان و تصفیه چاه های آب به اداره آب و فاضلاب پرداخت کرده است.
قزوین
شهردار محمدیه ادامه داد: محمدیه بعد از شهرستان قزوین دومین شهر استان است که ۹۵ درصد از آب مورد نیاز فضای سبز را از آب خام تهیه و استفاده می کند.وی در ادامه از آمادگی شهرداری محمدیه در خصوص ایجاد پارک جنگلی در حریم این شهر خبر داد و یادآورشد: این شهرداری می تواند با همکاری منابع طبیعی ۴۰ الی ۵۰ هکتار پارک جنگلی را در حریم شهر احداث کند.
قزوین
در پایان این مراسم از مسئولان فضای سبز شهر محمدیه با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد و سپس در یکی از مناطق شهر به صورت نمادین شهردار، بخشدار و اعضاء شورای شهر اقدام به کاشت درخت کردند. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن