تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عمليات راه اندازي معاونت فرهنگي مجازي از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸ب.ظ)
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خبر داد؛ آغاز عمليات راه اندازي معاونت فرهنگي مجازي از امروز معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران اعلام کرد: با حمايت شهردارتهران و تاکيدات شان از امروز عمليات راه اندازي معاونت فرهنگي مجازي شهرداري پايتخت آغاز مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين ميثم امرودي در اين مراسم در برج ميلاد که مديران ارشد شهرداري تهران نيز حضور داشتند، اعلام کرد: امروز ماژول‌هاي معاونت مجازي فرهنگي و اجتماعي طراحي‌شده است. سازمان فناوري و معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران تلاش مي‌کنند بخش‌هاي مختلف اين معاونت را طراحي کنند و در فضاي معاونت مجازي بستري فراهم شود که ايرانيان خارج از کشور بتوانند حتي در شوراياري محلات خود عضويت داشته باشند و در رأي‌گيري‌ها و تصميم‌سازي‌ها مؤثر باشند.
حجت‌الاسلام امرودي خاطرنشان کرد: امروز محله فراتر از جغرافياست و هرکسي هويت ايراني و محلي دارد بايد بتواند با عضويت در شوراي محله خود امکان در دست گرفتن مديريت را داشته باشد. ازاين‌رو معاونت مجازي فرهنگي اجتماعي اين امکان را در فضاي مجازي براي حضور همه مردم مهيا کرده است.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران بابيان اينکه امروز تغييرات چهار ويژگي دارند، دراين‌باره گفت: سرعت تغييرات شدت زيادي پيداکرده است. قدرت تغييرات زياد شده است و در درون خانواده‌ها نيز متأثر از اين تغييرات هستيم. اين در حالي است که تنوع تغييرات نيز آن‌قدر زياد است که نمي‌توان متغيرها را سنجيد و همه‌چيز درآن‌واحد بر مؤلفه‌ها اثر مي‌گذارد.
حجت‌الاسلام امرودي چهارمين ويژگي تغييرات را عدم مقاومت در برابر آن خواند و بيان کرد: روزگاري در جامعه همه در مقابل تغييرات مقاومت مي‌کردند. به‌طوري‌که در برابر پذيرفتن يک پديده جديد حتي در حد پوشيدن يک لباس جديد مقاومت مي‌کردند اما امروز مردم در برابر تغييرات مقاومت نمي‌کنند و چهار ويژگي سرعت تغييرات، قدرت تغييرات، تنوع تغييرات و عدم مقاومت در برابر تغييرات اقتضا مي‌کند که ما جلوتر از تغيير حرکت کنيم. زيرا در غير اين صورت حتماً در برابر تغييرات منفعل خواهيم بود.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران بابيان اينکه جشنواره شکوفا مي‌خواهد تغييرات شهر را به‌ويژه در حوزه فرهنگي و اجتماعي مديريت کند، افزود: شکوفا، افراد را هرروز به جامعه مسلط‌تر مي‌کند. اين در حالي است که اگر مديران خود را با تغييرات همراه نکنند، منفعل مي‌شوند.
وي گفت: اگر بپذيريم تغييرات را بايد مديريت کرد مي‌پذيريم که ورود به فضاي مجازي نه‌تنها پر کردن اوقات فراغت و سرگرمي است بلکه يک ضرورت است.
امرودي تاکيد کرد: ماهواره في‌نفسه بد نيست. تکنولوژي، اينترنت و فضاي مجازي بد نيست. البته اگر که محتواي خوبي در آن وجود داشته باشد. بنابراين امروز وارد مرحله و تحول جديدي شده‌ايم که بايد از فضاي شکوفا در تغييرات بهره گيريم و ما برنامه‌ريز باشيم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين امرودي تصريح کرد: جشنواره شکوفا تغييرات را در سه محور سبک زندگي، هويت و مديريت تغييرات فرهنگي دنبال مي‌کند و با مديريت خط‌شکن شهردار تهران و حمايت قاطع مدبرانه و عالمانه در اين مسير حرکت مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن