تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وبلاگ روی خط تهران پیگیر مشکلات شهروندان تهرانی + لینک وبلاگ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وب نــوردی دریچــه؛
وبلاگ "روی خط تهران" پیگیر مشکلات شهروندان تهرانی + لینک وبلاگ
اگر سوژه یا مشکلی در ذهن دارید اینجا همان جایی است که شما دنبالش هستید وبلاگ روی خط تهران، پیگیر مشکلات شما شهروندان تهرانی است، البته با رویکردی متفاوت و جذاب، پیگیری‌های سفت و سخت خبرنگاران این برنامه رنگ و بویی است که در این بخش خبری جدید موج می‌زند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روی خط تهران برنامه‌ای با موضوع پیگیری مشکلات و دغدغه‌های شهروندان تهرانی است. این برنامه در بخش خبر ۱۸:۳۰ شبکه تهران، دوشنبه‌ها و پنج شنبه‌ها به سمع و نظر شهروندان تهرانی و همینطور مسولان پایتخت می‌رسد. روی خط تهران به سوژه‌هایی که شهروندان تهرانی به پیامک ۳۰۰۰۰۵۰۰ ارسال می‌کنند می‌پردازد و آن‌ها را پیگیری می‌کند. هدف در این بخش خبری حل دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان است. مشکلاتی از قبیل: مسکن مهر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، پلیس راهنمایی رانندگی، تصاویر شهروندان خبرنگار، مشکلات آب، برق و گاز مناطق و همچنین سوژه‌هایی که شاید تا به قبل هیچ برنامه‌ای آن‌ها را پیگیری نمی‌کرد، در روی خط تهران جا دارد و از ارزش بالایی هم برای تحریریه خبر ۱۸:۳۰ و هم مجریان و خبرنگاران روی خط تهران دارد.


وبلاگ




وبلاگ




وبلاگ




وبلاگ




وبلاگ



خبرنگاران روی خط تهران باشگاه خبرنگاران سوژه‌ها، مشکلات محله شما را به صورت مستند و تصویری ضبط کرده و به استودیو و تحریریه خبر ۱۸:۳۰ می‌آورند و مجری این برنامه دغدغه‌های شما شهروندان را با ارتباطی زنده، بی پرده و البته با زبانی عامیانه روی آنتن می‌برد و مسولین پایتخت را برای پاسخگویی به مشکلات مطرح شده به روی خط تلفنی این برنامه می‌آورد. مجریان این بخش آرمین قاسم زاده و زهرا چخماقی هستند که این روزها صدای شهروندان را به خوبی به گوش مسئولین پایتخت می‌رسانند و آن‌ها را پیگیری می‌کنند. حالا اگر شما هم سوژه‌ای یا مشکلی دارید می‌توانید به وبلاگ روی خط تهران سر بزنید و با مجریان این بخش به صورت مستقیم و البته آنلاین در ارتباط باشید.





وبلاگ
 برای ورود به وبلاگ روی خط تهران اینجا کلیک کنید

























۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن