تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803746816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان: گسترش فولاد اهل ضدفوتبال نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوریان: گسترش فولاد اهل ضدفوتبال نیست
سرمربي نفت تهران مي‌گويد، تيمش بايد تلاش کند جايگاه هفته پيش خود را در جدول به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار بازی نفت و گسترش فولاد اظهار کرد: گسترش فولاد تلاش می‌کند تا به جایگاهش در جدول امنیت ببخشد و نفت هم باید تلاش کند با این بازی‌های فشرده جایگاه هفته پیش خود در جدول را به دست آورد.

وی افزود: می‌دانیم با تیمی بازی داریم که خوب بازی می‌کند. تیم فراز کمالوند اهل ضد فوتبال نیست و البته باهوش و زیرک بازی می‌کند. ما به طور کامل این تیم را آنالیز کردیم و خوشحالم باشگاه نفت یکی از قوی‌ترین گروه‌های آنالیز را دارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم بازی قشنگی باشد و یکی از ضعف‌های این مسابقه تنها نبود تماشاگران است. امیدوارم کسانی که برای بازی الجیش و العین به ورزشگاه آمده‌اند، بر سر ما منت بگذارند و به ورزشگاه تختی آمده و بازی را ببینند. این بازی رایگان خواهد بود.

منصوریان درباره شرایط تیمش پیش از این مسابقه گفت: ما 26 بازیکن آماده داریم و اولین درگیری ذهنی‌مان این است که 20 نفر نهایی لیست چه کسانی باشند. بعد از آن مسئله دیگری نداریم چون هر بازیکنی از آن لیست 20 نفره به صورت رندوم برای ترکیب اصلی انتخاب شود مشکلی نداریم. علیرضا بیرانوند برای این مسابقه محروم و ویکروم هم بازیکن مصدوم ماست.

منصوریان در پاسخ به این که آیا از نداشتن بازیکنان ملی‌پوش‌تان که باید به تیم امید بروند آسیبی نمی‌بینید گفت: من تجربه سرمربی‌گری تیم امید را دارم و شرایط این تیم را درک می‌کنم. البته سال گذشته که وینگادا به جای من سرمربی این تیم شد اردوهایی می‌گذاشت که من اسمش را می گذاشتم اردوهای همین جوری. من آن اردوها را نمی‌گذاشتم چون شرایط تیم‌های باشگاهی را درک می‌کردم اما او چون یک مربی خارجی بود و در قراردادش آمده بود این اردوها را برگزار می‌کرد. ما بازیکنان را آن زمان به تیم امید می‌دادیم اما مصدوم تحویل می‌گرفتیم.

وی با بیان این که یکی از مشکلات تیم امید نادیده گرفتن این تیم در تقویم مسابقه‌ها است گفت: تیم امید در تقویم مسابقه‌های لیگ دیده نمی‌شود. برای همین وقتی اردو می‌گذارند بازیکنان زیادی از تیم ما گرفته می‌شود. مربی این تیم چه من باشم چه خاکپور باشد و چه فرد دیگری این مشکل هست. با این حال جلسه‌ای را با محمد خاکپور که پسرعموخوانده من هم هست می‌گذارم تا اگر رضایت بدهد، بتوانیم یکی از بازیکنان‌مان را به تیم امید ندهیم. امیدوارم سازمان لیگ از سال آینده برنامه تیم امید را در تقویم مسابقه‌های لیگ ببیند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که برای جذب تماشاگر چه برنامه‌ای دارید به ذکر خاطره‌ای از حضور پرشور تماشاگران برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته و استقبال کم تماشاگران عربی در آن سال‌ها از مسابقه‌های تیم‌هایشان پرداخت و گفت: در سال 1995 برای بازی‌های پرسپولیس و استقلال مقابل تیم‌های پاختاکور ازبکستان و ایلمای قزاقستان 120 هزار تماشاگر ورزشگاه را پر می‌کردند و 170 هزار نفر آمده بودند که تعدادی باید برمی‌گشتند. آن زمان تیم‌های عربی برای جذب تماشاگر خودرو جایزه می‌گذاشتند. الان آن‌ها بلیت بازی‌هایشان را اینترنتی می‌خرند و ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما باید برای‌ آوردن تماشاگران جایزه بگذاریم. باید فکری برای این قضیه کرد. در این 15 سال اتفاقات زیادی افتاد. متاسفانه ورزش‌های دیگر را جلوی فوتبال قرار دادند و با پتک بر سر فوتبال زدند. این شد که وضعیت ما چنین شد.

منصوریان در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی مسابقه‌ها به نفع تیم‌های آسیایی است و استقلال از این حیث ضرر می‌کند چون وقفه زیادی میان بازی‌هایش می‌افتد و سال گذشته این شرایط برای استقلال که در آسیا بود وجود نداشت، گفت: به حرف امیر قلعه‌نویی که سه سال مربی من بوده احترام می‌گذارم اما این برنامه‌ریزی جفا در حق همه تیم‌هاست. چه آن‌هایی که بین بازی‌هایشان فاصله زیاد است و مربیان‌شان باید برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کنند و چه تیم‌هایی مثل نفت که در آسیا بازی دارند و باید در هر 4 روز یک مسابقه برقرار کنند. بنابراین امیدوارم سازمان لیگ مسابقه‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در حق هیچ تیمی جفا نشود چون ما هم برای ریکاوری تیم باید تمام توان و هزینه‌مان را به کار بگیریم و در نهایت تیمی خسته داریم.



1393/12/16 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن