تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801294141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در توسعه فضاي سبز مشارکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
مردم در توسعه فضاي سبز مشارکت کنند استاندار آذربايجان شرقي همزمان با روز درختکاري با کاشت يک اصله نهال در محوطه استانداري، از مردم استان خواست براي توسعه فضاي سبز با مسوولان همکاري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج،اسماعيل جبارزاده پس از کاشت يک اصله نهال در محوطه استانداري به مناسبت روز درختکاري که کريم مهري رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي نيز حضور داشت گفت: مردم همانند ساير امور در امر توسعه و حفظ فضاي سبز با مسوولان همکاري و مشارکت کنند.
وي اظهار داشت: حفظ محيط زيست و طبيعت از ابتدا از اولويت‌هاي انسان‌ها بوده چرا که زندگي انسان با محيط اطراف خود گره خورده و از اين رو حفظ و نگهداري آن واجب است.
استاندار آذربايجان شرقي افزود: حفظ منابع طبيعي و مراتع به عنوان منابع تأمين کننده اکسيژن و نيز پالايش طبيعي هواي آلوده بر همگان يک رسالت عمومي است.
جبارزاده اضافه کرد: در استان توجه خاصي به فضاي سبز و حفظ جنگل‌ها شده و منابع طبيعي برنامه‌هاي خاصي براي توسعه فضاي سبز در استان دارد.
استاندار آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد: با اجراي طرح احياي درياچه اروميه و درختکاري در بخش وسيعي از دشت تبريز و حواشي اين شهر، وضعيت فضاي سبز استان و تبريز روز به روز بهتر خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن