تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805035072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار گردشگران ايران بايد 100 برابر ميزان فعلي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
آيت الله العظمي مظاهري؛ آمار گردشگران ايران بايد 100 برابر ميزان فعلي شود معتقدم بايد آمار گردشگران به ايران 100 برابر ميزان فعلي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله مظاهري، رئيس حوزه علميه اصفهان و از مراجع عظام تقليد، در ديدار با مدير کل و معاونين اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان اصفهان ضمن ابراز خرسندي از انتخاب فريدون اله ياري به‌عنوان مدير کل ميراث فرهنگي استان اصفهان بر افزايش ورود گردشگران به استان اصفهان تاکيد کرد.
وي با اشاره به انديشمندي و فرهيختگي مدير کل ميراث فرهنگي در زمينه تاريخ ايران اسلامي تصريح کرد: اميدواريم با تخصص و تجربه شما و همکارانتان شاهد تحولاتي جدي در عرصه ميراث ارزشمند فرهنگي استان باشيم.
وي اظهار کرد: امروز ميراث فرهنگي غني براي ايران اسلامي يک امتياز در سطح جهان مطرح است و از موضوعات و مسائل مهم کشورها است، اين در حالي است که بسياري کشورها با توليد ميراث فرهنگي مصنوعي به جذب گردشگر مي‌پردازند.
وي خاطرنشان کرد: امروز معتقدم که بايد در کنار ميراث فرهنگي به مسأله گردشگري نيز اهميت داده شود و در حال حاضر بسياري از ملت‌ها در قرن بيست و يکم اقتصاد خود را بر پايه گردشگري قرار داده‌اند و به‌واسطه توسعه گردشگري در حوزه اقتصاد به وضعيت مطلوبي دست يافتند، لذا مي‌بايست تمامي مسوولين امر تلاش کنند تا گردشگري در ايران نيز توسعه يابد.
آيت‌الله مظاهري ابراز اميدواري نمود: سازمان ميراث فرهنگي به‌عنوان متولي صنعت گردشگري نظارت ويژه‌اي بر فعاليت‌هاي دست‌اندرکاران صنعت گردشگري از جمله راهنمايان تور در برخورد با گردشگران؛ به‌خصوص گردشگران خارجي داشته باشد و امنيت مالي و جاني آن‌ها به‌طور ويژه حفظ شود.
وي به تأکيدات دين مبين اسلام در خصوص اينکه بايد با همه انسان‌ها منصف باشيم اشاره کرد و افزود: ازنظر اسلام دارايي و جان همه اديان الهي محترم است و دولت اسلامي موظف است که از جان و مال تمامي گردشگران از تمامي کشورها حتي کشورهاي غربي در خاک خود، به تمام و کمال محافظت کند و اين دستور صريح دين اسلام است که تفاوت ميان اين آيين الهي و رحماني را با ساير تفکرات آشکار مي‌سازد.
وي تاکيد کرد: بايد تلاش کنيم تا جاذبه‌هاي گردشگري خود را براي ديدار گردشگران افزايش دهيم و آثار تاريخي همچون مسجد امام (ره)، مسجد شيخ لطف‌الله، و ساير آثار را با نگهداري صحيح براي معرفي ميراث فرهنگي ايران اسلامي آماده‌سازي کنيم.
وي به ديدار با رئيس‌جمهور اشاره کرد و افزود: در ديدار با رئيس‌جمهور به ايشان تاکيد کردم که استان اصفهان ويژه است و دولت براي حفظ ميراث فرهنگي استان اصفهان بايد اهتمام ويژه‌اي کند.
رئيس حوزه علميه استان اصفهان افزود: معتقدم تخريب آثار تاريخي از طرف هرکسي که باشد، لطمه بزرگي براي همه محسوب مي‌شود.
آيت‌الله مظاهري افزود: اميدوارم با مهرباني و با احترام کامل قوانين و مقررات و آداب‌ورسوم خود را به گردشگران يادآوري نماييم و ضمن جذب هرچه بيشتر گردشگر به کشور تلاش کنيم تا آن‌ها نيز ضمن حفظ حرمت فرهنگي ما و رعايت قانون و مقررات اسلامي، اوقات خوشي را در ايران اسلامي تجربه کنند.
در ادامه اين ديدار فريدون اله ياري مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان اصفهان به سفر اخير رئيس‌جمهور و هيأت دولت و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور اشاره کرد و افزود: رئيس‌جمهور قول مساعدت در خصوص تأمين اعتبار جهت مرمت آثار تاريخي را بيش از تمامي استان‌هاي کشور به اصفهان داده است.
وي اظهار داشت: در خصوص دغدغه جنابعالي در زمينه تعيين تکليف خانه‌هاي تاريخي، کميته‌اي به مديريت اين‌جانب در اداره کل تشکيل و از کارشناسان خبره جهت رفع مسائل و مشکلات مرمتي اين خانه‌هاي تاريخي استفاده خواهد شد.
وي در زمينه پوشش گردشگران خارجي گفت: آن‌ها از بدو ورود به کشور با قوانين کشور آشنا مي‌شوند و خوشبختانه تاکنون گزارش خاصي در اين زمينه ارائه نشده است.
اله ياري به تبليغات در خصوص جذب گردش گربه اصفهان اشاره کرد و افزود: امسال نزديک به 500 هزار نقشه راهنما و بروشور تهيه و در اختيار گردشگران داخلي و خارجي قرار داده خواهد شد.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان اصفهان از توافقات اداره کل ميراث فرهنگي با صداوسيما در خصوص پخش تبليغات در زمينه جاذبه‌هاي گردشگري استان اصفهان خبر داد و افزود: قرار است به‌صورت متناوب از طريق شبکه‌هاي داخلي و برون‌مرزي به تبليغ جاذبه‌هاي فرهنگي استان اصفهان پرداخته شود.
وي در پايان ضمن قدرداني از رهنمودهاي ارزشمند رئيس حوزه علميه استان اصفهان براي ايشان از خداوند متعال طلب سلامت و طول عمر با عزت کرد.
وي به بناهاي شاخص ميراث فرهنگي اصفهان اشاره کرد و افزود: مهم‌ترين اولويت اداره کل ميراث فرهنگي استحکام‌ بخشي بناهاي شاخص و مرمت تزئينات داخلي اين بناهاي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن