تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارخوزستا ن:باتلاش نيروهاي مسلح امنيت كامل درمرزهاي استان حكمفرماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندارخوزستا ن:باتلاش نيروهاي مسلح امنيت كامل درمرزهاي استان حكمفرماست
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس.

استاندار خوزستان گفت:با تلاش شبانه روزي نيروهاي مسلح هم اكنون امنيت و اقتدار كامل در مرزهاي استان حكمفرما است و احدي جرات تجاوز به خاك ايران اسلامي را ندارد.

"سيد جعفر حجازي" يكشنبه در يادواره اميران و ‪ ۴۵۰۰‬شهيد لشكر‪ ۹۲‬زرهي خوزستان در اهواز با خيرمقدم به رييس مجلس خبرگان رهبري به خوزستان، اين استان را مظهر شهادت ايستادگي در مقابل استكبار و توطئه‌هاي آنها خواند و گفت: اين استان با وجود همه ظرفيت‌هاي اقتصادي‌اش نياز معنوي كشور با حضور كاروان‌هاي راهيان نور از مناطق عملياتي دفاع مقدس را تامين مي‌كند.

"سيد جعفر حجازي" افزود: در ايام نوروز يك ميليون و ‪ ۴۷۰‬هزار نفر از كاروان‌هاي راهيان نور به صورت سازمان يافته و دو ميليون و ‪ ۲۰۰‬هزار نفر به صورت مسافر نوروزي و از مناطق عملياتي حماسه هشت سال دفاع مقدس ديدن كرده كه اين خود در ايجاد معنويت در جوانان بسيار موثر است.

وي اقتدار كشور را مرهون خون شهدا عنوان كرد و ابراز اميداوري كرد كه خدمتگزار خوبي براي خانواده‌هاي شهدا و جانبازان ايثاراگران باشيم.

حجازي تقديم چهار هزار و ‪ ۵۰۰‬شهيد چهار هزار و ‪ ۳۲۲‬جانباز و تعداد زيادي آزاده و اجراي ‪ ۱۵‬عمليات آفندي در دوران دفاع مقدس را از افتخارات لشكر ‪ ۹۲‬زرهي عنوان و گفت: نيروهاي مسلح در خوزستان هم اكنون در بهترين شرايط آمادگي و دفاعي قرار دارند.

وي مردم اين استان را ولايت مدار متدين پيرو امام و خط رهبري خواند و اظهارداشت: مردم استان خوزستان هم اكنون از مرزداران مطمئن كشور هستند و در هر شرايطي آماده دفاع از كشور و جمهوري اسلامي ايران هستند.

نماينده ولي فيقه در خوزستان و امام جمعه اهواز نيز از حضور هاشمي رفسنجاني در استان بويژه حضور در يادواره شهداي لشكر ‪ ۹۲‬زرهي با وجود مشغله فراوان تقدير نمود.

آيت‌الله " سيد محمد علي موسوي جزايري" با اشاره به نقش مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، از جان فشاني‌ها و دلاوري‌هاي لشكر ‪ ۹۲‬زرهي خوزستان در دوران جنگ تحميلي ستايش كرد.

سرتيپ امير "سيد علي مهرابي" فرمانده لشكر ‪ ۹۲‬زرهي خوزستان نيز برپايي يادواره شهداي اين لشكر را ترويج فرهنگ شهادت تجليل از شهدا و دفاع از ارزشهاي و آرمان‌هاي هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: تجليل از شهدا كمتر از شهادت نيست.ك/‪۲‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن