تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805643257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايتمان از ويسي به خاطر لجبازي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حمایتمان از ویسی به خاطر لجبازی نیست
مديرعامل باشگاه استقلال خوزستان مي‌گويد حمايت ما از کادر فني لج و لجبازي نيست بلکه تابع يک منطق است و منطق مي‎گويد کادر فني‎ات را حمايت کن و اجازه بده آن‎ها برنامه‎هايشان را پياده کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فاضل بختیاری، در ابتدا درباره دفاع از تیمش مقابل موج انتقادات، اظهارکرد: زمانی که دیدم عده‌ای شمشیر را از رو برای سرمربی، بازیکنان و خودم بسته‌اند به نظرتان نباید از سرمربی و بازیکنم دفاع می‌کردم؟ به هر حال اصول کار این است وقتی جایی از سازمان آسیب می‌بیند باید قسمت آسیب‌دیده و خطراتی که تهدید می‌کند را شناسایی کرد.

استقلال خوزستان بدخواه ندارد، فقط عده‎ای زیادی دلسوز ما هستند

وی بیان کرد: من بارها گفته‌ام اصلا این موضوع که کسی با ما دشمنی داشته باشد یا عده‌ای بدخواه ما باشند، وجود ندارد بلکه به نظرم عده‌ای زیادی دلسوز ما هستند و از سر دلسوزی است که مواردی را مطرح می‌کنند که ممکن است ندانسته تبعاتی را داشته باشد. قصد من جسارت یا توهین نیست. به هر حال روال ورزش به صورتی شده که موافق و مخالف هست ولی در نهایت آن چه خیر و صلاح است را باید خود باشگاه بداند و بر امور تسلط داشته باشد و ما هم باتوجه به این مسایل تشخیص دادیم که باید راهکاری اتخاذ کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: من می‌خواهم پرسپولیس را مثال بزنم؛ این تیم پنج شکست متوالی داشت که این برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس فاجعه بود و اگر مسوولان این باشگاه بی تدبیری می کردند و سوار بر حاشیه‌ها می‌شدند به نظرتان این نتایج در آسیا حاصل می‌شد؟ برخی کارها که عده‌ای انتظار آن را دارند، زدن تیر آخر به لاشه شکار است که ما نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد. ما اگر اعتقاد داریم کارمان درست است پس باید از درستی کارمان حمایت کنیم. من هم باتوجه به شناختی که طی دوران فعالیتم پیدا کرده‌ام، سعی کرده‌ام الفبای کار را فرا بگیرم و آن چه را هم نمی‌دانستم نیز پرسیده‌ام و البته بخشی از کارم را از انتقادها نیز یاد گرفته‌ام و به نظرم انتقاد بسیار خوب است و این تخریب است که خیلی بد است.

وی با گله‌مندی از این که گفته شده وی در کوچه‌ها به دنبال سرمربی می‌گردد، عنوان کرد: این که می‌گویند من در کوچه‌های شهرک به دنبال سرمربی می‌گردم بد است و باید بگویم این کار نه در شأن من است و نه در شأن گوینده‌ای که این موضوع را گفته است چرا که ما دفتر کار داریم و اگر بخواهیم از کسی دعوت کنیم با او تماس می‌گیریم و او را به آنجا دعوت می‌کنیم. به هر حال این صحبت‌ها جنبه تخریبی دارد و جنبه کمک به فوتبال را ندارد و من باز هم این موضوع را سوء نیت نمی‌دانم بلکه می‌گویم اینها اطلاعات اشتباهی است که به گوینده این خبر رسیده است.

نمی‎شود عدم نتیجه‏‌گیری را گردن یک نفر انداخت

بختیاری گفت: از کسانی که از تیم ما رفته‌اند درباره من بپرسید. من به بازیکنانم می‌گویم اگر بازی را بردید من به سمت شما نمی‌آیم و پاداش‌تان را هم به حسابتان واریز می‌کنم ولی اگر شکست خوردید اولین کسی که سر تمرین‌تان است، من هستم چرا که من می‌گویم که یکی از علت‌های باخت من هستم. به نظر من نمی‌شود تقصیر را گردن یک گروه یا یک فرد بیندازیم چرا که این بی انصافی است و عوامل دیگری هم تاثیرگذار هستند. باشگاه نیز باید توان مالی خوبی داشته باشد و در فصل نقل و انتقالات بتواند بازیکنان خیلی خوبی جذب کند یا این که ساختار و آکادمی بسیار خوبی داشته باشد و بتواند از آن بهره ببرد. تیم ما نوپا است و تیم‌های پایه قوی‌ای نداریم. البته چهار، پنج بازیکن را از تیم‌های پایه‌مان به تیم اصلی آورده‌ایم. در هر صورت اگر ما هم مانند باشگاه فولاد 20 سال سابقه فعالیت داشته باشیم قطعا سالی پنج، شش بازیکن پایه‌مان می‌توانند به تیم بزرگسالان‌مان بیایند و کمک مالی به ما داشته باشند که این در باشگاه ما وجود ندارد. بودجه ما نیز خودگردان است و باید کار کنیم و از محل کارمان، خودمان را اداره کنیم. شرکت ما بزرگ است و پرداخت این عددها برای گروه ملی خیلی سخت نیست ولی اکنون مشکلات خاص خودش را دارد و زیر نظر دادستانی است و دستش بسته است. پس ما در ابتدای فصل بر اساس آن چه بتوانیم درآمدزایی کنیم. تیم می‌بندیم و ممکن است اشتباه هم کنیم.

وی افزود: تیم ما از تدارکات تا سرمربی با بودجه ای زیر شش میلیارد تومان بسته شد و باید بگویم برخی بازیکنان برای آمدن به تیم پول بیشتری از ما می خواستند که ما قدرت جذب آنها را نداشتیم. از دیگر مواردی هم که باعث عدم نتیجه‌گیری ما می‌شود مربوط به حواشی و داوری‌ها است بنابراین این مسایل و دیگر عوامل باعث شد که نتوانیم به خوبی نتیجه بگیریم و بخشی از امتیازات‌مان بسوزد و باید این مشکلات برطرف شود و شاید سال آینده راهکار بهتری ارائه شود.

حمایت از کادرفنی لج و لجبازی نیست، بلکه تابع یک منطق است

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با دفاع از کادرفنی به ویژه سرمربی این تیم، گفت: ما نباید کم کاری را بر گردن کادرفنی بیندازیم. زمانی می‌توانم بگویم از ویسی ناراحتم که او سر تمرین نیاید و کم کاری و بی نظمی داشته باشد در حالی که ویسی یک ساعت پیش از تمرین در محل تمرین حاضر است تا برنامه‌هایش را با همکارانش مرور کند. وقتی او این قدر مقید است من باید چکار کنم؟ پرسپولیس بدترین نتایج را گرفت ولی مسوولان این باشگاه پای درخشان ایستادند و سوال من این است که افکار عمومی روی ما یا روی پرسپولیس حساسیت بیشتری دارد؟ ما تجربه کار نداریم ولی باید از تجربه دیگران استفاده کنیم و باید بگویم حمایت ما از کادرفنی لج و لجبازی نیست بلکه تابع یک منطق است و منطق می‌گوید کادرفنی‌ات را حمایت کن و اجازه بده آنها برنامه‌هایشان را پیاده کنند.

مقید بودن ویسی برای ما ارزشمند است

وی افزود: دو روز پیش ویسی یکی از بستگان نزدیکش را از دست داد و به همین دلیل به رامهرمز رفت و من فکر کردم که بعدازظهر سر تمرین حاضر نمی‌شود ولی او عصر آن روز سر تمرین حاضر شد. فردی که حتی با وجود عزادار بودن خودش را مقید می‌داند که سر تمرین بیاید، این برای ما ارزش است و من نمی‌توانم این‌ها را با یک نتیجه برد و باخت جابه جا کنم. نه این که بگویم روی نتایج تیم حساس نیستم بلکه می‌خواهم بگویم فوتبال یک بازی گروهی است و عوامل آن فقط 11 نفر، کادرفنی، هواداران و جراید نیستند بلکه همه اینها باید با همدیگر همدل و هم قسم شوند تا یک تیم نتیجه بگیرد. به نظرم همه باید هم قسم شده و از تیم‌های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان حمایت کنیم.

بختیاری عنوان کرد: باید به ما اجازه داده شود که وارد حاشیه نشویم و امسال کادرفنی کارش را انجام دهد. اگر سال آینده ما بودیم درباره تیم تصمیم می‌گیریم و اگر نبودیم حتما کسانی که می‌آیند تصمیمی بهتر خواهند گرفت. من واقعا علاقه‌ای به ماندن و مصاحبه کردن ندارم. من و هیات مدیره از زندگی‌مان گذشته‌ایم و یک ریال هم از باشگاه درآمد نداریم و افتخاری کار می‌کنیم و اگر قرار است بابت افتخاری کار کردن‌مان حرف بخوریم این بی انصافی است. ما افتخار می‌کنیم که برای گروه ملی کار می‌کنیم.

با وحدت‌مان باید نگاه‌ها را به سمت خوزستان معطوف کنیم

وی ادامه داد: من به دنبال رنگ آبی و قرمز نیستم و ای کاش این مسایل وجود نداشت. من به عنوان یک استقلالی می‌گویم فولاد افتخار استان‌مان است. فولاد قهرمانی به دست آورد، پس من هم باید تلاش کنم تا به این عنوان برسیم. من به صورت دیگری به موضوعات نگاه می‌کنم. ما امسال پس از تهران بیشترین سهمیه را در لیگ برتر کشور داریم و این یک افتخار برای استان است و اگر امسال تیم‌های فولادنوین، استقلال اهواز و نفت آبادان هم بتوانند به لیگ برتر بیایند و سهمیه استان بیشتر شود، خوب است بنابراین با وحدت‌مان باید بتوانیم نگاه‌ها را به سمت استان معطوف کنیم.

از پیشکسوتان دعوت می‌کنم به تمرینات ما بیایند

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود شما قصد اضافه کردن یک مربی بومی به کادر فنی را دارید؟ گفت: من به ویسی اعتماد دارم و او به عنوان سرمربی این اختیار را دارد هر زمانی که احساس کند کسی به هر عنوانی می‌تواند به او کمک کند را به ما معرفی کند و باشگاه نیز تمام‌قد پشت این موضوع است و حمایت می‌کند. من حتی پس از بازی با ملوان طی جلسه‌ای که با ویسی داشتم به او گفتم آقای ویسی شما که خودت در تیم هستی و اگر می‌دانی ما کم کاری کرده‌ایم بگو و اگر بازیکنانت کم کاری کرده‌اند بگو تا آنها را تنبیه کنم و اگر نیاز به همکاری هم داری بگو تا این کار را انجام دهیم. باید بگویم ما دوست داریم هر کسی که می‌تواند کمک کند خودش را به تیم نشان دهد و من از پیشکسوتان استان دعوت می‌کنم که یک روز بر سر تمرینات ما بیایند و با دیدن تمرینات بازیکنان‌مان به آن‌ها دلگرمی دهند.

وی درباره پیش‎بینی‏‌اش از جایگاه استقلال خوزستان در پایان فصل، عنوان کرد: ما امسال هدف‌مان را بقا در لیگ نگذاشتیم، بلکه هدف‌مان کسب جایگاه خوب بود و ان‌شاءالله جایگاه‌مان از سال گذشته بهتر خواهد شد.



1393/12/16 09:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن