تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802804075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايتخت تاريخ و تمدن ايران آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۹ق.ظ)
پايتخت تاريخ و تمدن ايران آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است همدان، پايتخت تاريخ و تمدن ايران آماده پذيرايي و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزي است.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به اهميت جذب گردشگر و حضور بي‌شمار مسافران در ايام تعطيلات نوروزي در همدان مسوولان شهرستان همدان در آستانه نوروز با برنامه‌ريزي و هماهنگي قصد دارند روزهاي خوشي را براي گردشگران و مسافراني که به همدان سفر مي‌کنند، فراهم کنند.
مدير کل ميراث فرهنگي صنايع‌دستي و گردشگري همدان در آخرين روزهاي باقي‌مانده از سال 1393 گفت: با از راه رسيدن نوروز در همدان هرساله با برنامه‌ريزي مطلوب و منسجم از سوي دستگاه‌هاي اجرايي درزمينهٔ استقبال و اسکان مسافران فعاليت‌هاي خوبي اجرايي مي‌شود که امسال نيز بايد اين خدمات بهتر از سال گذشته اجرايي شود تا مسافران خاطره خوشي از همدان داشته باشند. ريحان سروش مقدم افزود: خوشبختانه برنامه‌ريزي‌هاي بسيار مناسبي در اين خصوص در استان صورت گرفته و استان همدان آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است.
وي افزود: در همين ارتباط جلسات ستاد اجرايي خدمات سفر استان به‌صورت منظم برگزار مي‌شود و برنامه ريزان ارشد استان تأکيد ويژه‌اي به ارائه خدمات به مسافرين نوروزي را دارند. مدير کل ميراث فرهنگي همدان هم‌چنين با قدرداني از تمامي اعضاي ستاد اجرايي خدمات سفر استان ادامه داد: اين همکاري و ارتباط تنگاتنگ بين اعضا مي‌تواند به ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ورودي به همدان بيش‌ از پيش مؤثر باشد.
سروش مقدم در ادامه گفت: ستاد اجرايي خدمات سفر استان برنامه‌ريزي‌هاي خود را از مدت‌ها پيش شروع کرده و در اين ميان اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري همدان نيز به‌عنوان دبيرخانه ستاد آماده دريافت نظرات، انتقادات، پيشنهاد‌ها و شکايات احتمالي مسافران و زائران گران‌قدر است.
سروش مقدم با اشاره به تقارن عيد نوروز با ايام فاطميه اظهار کرد: بزرگداشت ايام فاطميه بزرگداشت دستاوردها و تلاش‌هاي پيامبر مکرم اسلام (ص)، حضرت علي (ع) و ائمه اطهار (ع) است و نبايد به‌سادگي از کنار آن گذشت.
ريحان سروش مقدم اضافه کرد: براي نوروز امسال با افزايش ظرفيت اسکان از جمله احداث سوئيت در مجتمع عباس آباد، استفاده از فضاي اردوگاه ابوذر، دانشگاه‌ها و مدارس، مکان‌هاي زيادي براي اسکان مسافران در مواقع ضروري ايجاد خواهد شد.
وي تاکيد کرد: ورودي‌هاي شهر همدان از چهار نقطه براي ايام نوروز ساماندهي مي‌شوند تا مسافران دچار سردرگمي نشوند. و به همت معاونت فرهنگي گردشگري شهرداري امسال در چهار ورودي شهر همدان تابلوهاي LED نصب‌ شده است.
وي بر ممنوعيت نصب چادر در ميدان‌ها اصلي شهر اشاره کرد و گفت: به همت دستگاه‌هاي متعدد از جمله هلال‌احمر در هشت نقطه شهر همدان پايگاه‌هاي راهنماي مسافر با حضور 300 نفر از جوانان مستقر خواهد شد.
وي اسکان مسافر در پارک فرودگاه با 100 تخته چادر و برپايي خيمه‌هاي نماز در دو نقطه شهر را از ديگر اقدامات هلال‌احمر براي استقبال از مسافران نوروزي عنوان کرد.
سروش مقدم با اشاره به اينکه نصب چادر در بوستان‌هاي سطح شهر در ايام تعطيلات نوروزي ممنوع است، خاطرنشان کرد: در صورت نياز به‌صورت محدود در بوستان‌هاي ارم، کولاب، بهشت، نماز و کربلا مجوز براي نصب چادر براي مسافرين صادر مي‌شود. استان همدان با دارا بودن يک هزار و 750 اثر تاريخي و طبيعي و جاذبه‌هاي متعدد گردشگري و توريستي در ايام نوروز گردشگران زيادي را به خود جذب مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن