تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804109054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروري بر هفته هفدهم ليگ دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری بر هفته هفدهم لیگ دسته اول
بي ترديد بازي هاي هفته هفدهم ليگ دسته اول يکي از حساس ترين و مهمترين بازي هاي دور برگشت ليگ دسته اول آزادگان است.

به گزارش "ورزش سه " در مهمترین بازی های گروه الف فولاد نوین اهواز و نساجی ؛ تیم های اول و دوم گروه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند. دیدار فجر سپاسی با مس کرمان و ایران جوان با شهرداری اردبیل هم دو بازی مهم این گروه هستند که در بین مدعیان برگزار می شود. یه بازی باقیمانده گروه بین تیم هایی است که برای بقاء می جنگند.

همانند بازی های گروه الف در گروه ب هم چند بازی مهم بین مدعیان برگزار می شود که مهمترین آنها دیدار نفت آبادان با پاس است. سیاه جامگان در کرمانشاه بازی سختی با راهیان دارد و مس رفسنجان با شهرداری تبریز بازی می کند. امروز سرنوشت مس ، نفت و پاس به عملکرد مثلث مشهدی ها (خداداد ، حنطه و سیاه جامگان) کره خورده است. فینال گونه و 6 امتیازی تیم های گل گهر و فولاد یزد هم که در پایین جدول برگزار می شود دیگر بازی مهم امروز است.

نساجی مازندران – فولاد نوین اهواز ؛ سکوی فولادی نساجی
عملکرد فولاد نوین تا امروز غیر منتظره بوده. این تیم که اولین حضورش در لیگ دسته اول را تجربه می کند هم اکنون با 32 امتیاز در صدر گروه قرار دارد. این تیم بیشترین برد ، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را به خود اختصاص داده است. طبعاً دیدار این تیم با نساجی که هم اکنون با 6 امتیاز کمتر در رده دوم گروه قرار دارد و برای به چنگ آوردن صدر جدول تلاش زیادی می کند یکی از مهترین و حیاتی ترین بازی های دو تیم محسوب می شود. نساجی که با فوتبال فیزیکی ، دوندگی بازیکنان و حمایت هزاران نفری طرفدارانش در ورزشگاه وطنی تیمی شکست ناپذیر نشان داده است باید به خوبی از این سه فاکتور اساسی به خوبی استفاده کند تا هر 3 امتیاز بازی را به حساب خود واریز کند.

ایران جوان - شهرداری اردبیل ؛ شکست نساجی آرزوی بوشهری ها
ایران جوان برای باقی ماندن در کورس مدعیان صعود چاره ایی جزء پیروزی برابر تیم شهرداری اردبیل ندارد. تیمی که در نیم فصل دوم متحول شده و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. بوشهری ها در حالیکه بازی سختی با شهرداری دارند ، گوش به اخبار مازندران خواهند داشت تا شاید در صورت توقف نساجی به رده دوم صعود کنند.

فجر سپاسی شیراز - مس کرمان ؛ نبرد شانزدهم
فجر و مس در حالی به مصاف هم می روند که برخلاف پیش بینی ها در لیگ امسال نتوانستند در حد و اندازه تیم های مدعی ظاهر شوند. در حال حاضر تیم مس با 23 و فجر سپاسی با 22 امتیاز در رده ششم و هفتم گروه قرار دارند و برای بازگشت به لیگ برتر باید به صدر جدول صعود کنند و به همین منظور باید در این دیدار سه امتیاز کامل بازی را به حساب خود واریز کنند تا شاید در هفته های آینده و در صورت لغزش سایر مدعیان به هدفشان نزدیک شوند. دو تیم تاکنون 15 بار برابر هم بازی کرده اند که حاصل آن برد برای تیم مس 4 برد برای فجر سپاسی بوده است و 6 بازی هم مساوی شده است. امروز دو تیم برای شانزدهمین بار به مصاف هم می روند. اولین بازی دو تیم در لیگ ششم و در شیراز به مصاف هم رفتند که به تساوی بدون گل رسیدند. آخرین بازی دو تیم هم در دور رفت لیگ در تاریخ 28 آبان 93 بود که با پیروزی 0-3 تیم مس تمام شد.

گیتی پسند – نیروی زمینی ؛ پول هایی که دود شد
نیروی زمینی و گیتی پسند در حالی به مصاف هم می روند که فانوس دار سقوط هستند و پیروزی در این دیدار می تواند امیدهای بقاء در دسته اول را برایشان زنده نگه دارد. از نیروی زمینی که با بازیکنانی سرباز و با بودجه ایی معمولی در لیگ شرکت کرده انتظار زیادی نمی رود ولی گیتی پسند که هزینه میلیاردی صرف حضور در لیگ کرده انتظار نمی رفت تا این اندازه متزلزل و ضعیف باشد و در حالیکه برای صعود بسته شده بود ، حالا برای بقاء تلاش کند و این به معنی دود شدن پول هایی است که اصفهانی های حسابگر برای گیتی هزینه کرده اند.

استقلال اهواز – نفت و گاز گچساران ؛ نفت و گاز ، خطرناک و با انگیزه
تیم گچسارانی که پس از حضور سنجری متحول شده و امیدهایش برای ماندن در لیگ دو چندان شده در صورتیکه بتواند استقلال را مغلوب کند 20 امتیازی می شود و شانس ماندنش در لیگ افزایش می یابد. با توجه به اینکه استقلال اهواز در سه هفته گذشته بردی نداشته است قطعاً در دیدار با نفت و گاز با تمام توان بازی می کند تا طلسم ناکامی هایش را بشکند و این در حالی است که تیم نفت و گاز پس از برد امید بخشی که هفته قبل برابر گیتی پسند کسب کرد روحیه مضاعفی گرفته و با انگیزه دو چندان به مصاف استقلال می رود. عملکرد تیم قعر جدولی نفت و گاز در دفاع و حمله جالب و قابل تامل است. نکته جالب در خصوص نفت و گاز زهردار بودن خط حمله و البته متزلزل بودن خط دفاعی این تیم است. نفت و گاز با 17 گل زده پس از فولاد نوین اهواز که 26 گل زده ، دومین خط حمله گروه را به خود اختصاص داده و با 23 گل خورده هم پس از تیم قعرنشین تربیت نوین یزد ، ضعیف ترین خط دفاعی را دارد.

آلومینیوم هرمزگان - تربیت نوین یزد ؛ آلومینیوم امیدوار
مجید نامجو مطلق و حمیدرضا بابایی ؛ مربیان استقلالی دو تیم آلومینیوم و تربیت نوین نتوانستند عملکرد مناسبی در این دو تیم داشته باشند. بابایی به دلیل نتایج ضعیف در همان ابتدای فصل از تربیت کنار گذاشته شد و آلومینیوم هم نتوانست با نامجومطلق در قامت تیمی مدعی ظاهر شود و این روزها برای بقاء می جنگد. دو تیم امروز در حالی به مصاف هم می روند که سقوط تربیت به دسته دوم قطعی به نظر می رسد ولی آلومینیوم شانس زیادی برای بقاء دارد.

راهیان - سیاه جامگان ؛ مشهدی ها
سیاه جامگان هفته قبل با پیروزی برابر مس رفسنجان با این تیم در امتیاز 31 شریک شد تا به لطف تفاضل گل صدرنشین گروه شود. مشهدی ها برای حفظ جایگاهشان باید از سد راهیان عبور کنند. تیمی که 14 امتیازی است و خطر سقوط تهدیدش می کند و برای ماندن در لیگ به آب و آتش می زند و امیدوار است تا با هدایت علی حنطه ؛ مربی مشهدی اش در این دیدار خانگی سه امتیاز کسب کند. باید دید سیاه جامگان که فصل قبل به پلی آف صعود کرده و در یک قدمی لیگ برتر بود این اجازه را به راهیان می دهد.

مس رفسنجان - شهرداری تبریز ؛ همه نگاهها به خداداد
مس رفسنجان پس از آنکه یکی – دو بازیکنش را به دلیل سربازی از دست داد نتوانست روند رو به جلو را ادامه دهد تا جاییکه فاصله امتیازش با تیم های تعقیب کننده اش هر هفته کمتر شد تا جاییکه هفته قبل با تحمل شکست برابر سیاه جامگان صدرنشینی گروه را از دست داد. شهرداری تبریز با خداداد عزیزی در دو- سه بازی نتیجه خوبی گرفت ولی این تیم در دو هفته گذشته مثل روزهای ابتدایی لیگ شکننده ظاهر شده و اگر این روند را برابر مس هم ادامه دهد باعث خوشحالی مس می شود و این تیم را برای رسیدن به صدر جدول کمک می کند. باید دید خداداد که از یک سو خطر سقوط تیمش را تهدید می کند و از سوی دیگر چشم همشهریانش یه اوست تا با ذوب کردن مس به صدرنشینی سیاه جامگان کمک کند می تواند در رفسنجان مانع برد تیم مس شود.

نفت آبادن - پاس همدان ؛ جنگ برای صدرنشینی
تیم های قدیمی و ریشه دار نفت و پاس در حالی به مصاف هم می روند که در آستانه صدرنشینی گروه هستند. نفت در صورت پیروزی برابر پاس 31 امتیازی می شود و اگر بخت و اقبال یارش باشد و تیم های مس و سیاه جامگان ببازند این تیم صدرنشین گروه می شود. البته پاس هم همین شانس را دارد تا در صورت شکست دادن نفت صدرنشین شود. از همین رو دیدار دو تیم یکی از حساس ترین بازی هایی است که دو تیم برگزار می کنند.

پارسه - داماش ؛ داماشی ها در سراشیبی سقوط
مدیران پارسه اگر قدر فرصت ها را می دانستند و از همان ابتدای فصل از مربیان با تجربه و سرد و گرم چشیده برای هدایت تیم استفاده می کردند امروز پارسه را در میان مدعیان صعود می دیدیم. ولی علاقه مدیر و دوستان مدیر به دخالت در کوچ تیم باعث شده تا تلاش بازیکنان پارسه به چشم نیاید. پارسه هم اکنون 25 امتیازی است و با این امتیاز نه شانس صعود به پلی آف را دارد و نه خطر سقوط تهدیدش می کند ولی در مقابل تیم داماش در صورت شکست برابر پارسه به سقوط نزدیک می شود.

فولاد یزد - گل گهر سیرجان ؛ بردن و ماندن
تیم های همسایه و قعرجدولی فولاد و گل گهر در حالی به مصاف هم می روند که برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز شدیدی دارند. فولاد هفته قبل با ارایه بازی محکم و بسته برابر نفت ابادان یک امتیاز از این تیم گرفت تا با گل گهر که مغلوب پارسه شده بود هم امتیاز شود. برنده این دیدار 20 امتیازی شده و تا رده ششم گروه می تواند صعود کند.



1393/12/16 08:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن