تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل اتوبوسرانی کرج: خدمات دهی اتوبوس‌ها در کرج ارتقا می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل اتوبوسرانی کرج:
خدمات دهی اتوبوس‌ها در کرج ارتقا می‌یابد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از ارتقای خدمات دهی اتوبوس‌ها در کرج خبر داد و گفت: این طرح همزمان با اجرایی شدن طرح زوج و فرد در این کلانشهر اجرایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: خدمات دهی اتوبوس‌ها در کرج ارتقا می‌یابد



مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همزمان با تردد زوج و فرد خودروها سازمان اتوبوسرانی کرج خدمات دهی مناسبی را در محدوده اجرای این طرح اجرایی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این امر در جهت رفاه حال شهروندان اجرا می‌شود، گفت: همه ساله از نیمه دوم اسفند ماه با توجه به افزایش سفرهای درون شهری که به منظور خرید مایحتاج نوروزی انجام می‌شود، توجه به وضعیت ایاب ذهاب مسافران در دستور کار سازمان‌های حمل و نقل عمومی شهرداری کرج قرار می‌گیرد.
وی افزود: از آنجایی که ایجاد طرح ترافیکی محدودیت زوج و فرد کمک شایانی به روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر می‌کند، تقویت خطوط منتهی به مرکز شهر امری ضروری است که این مهم همه ساله مورد توجه مدیران سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است.
این مسئول با پیش‌بینی افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی در نیمه دوم اسفند ماه جاری بیان کرد: افزایش 15 الی 20 درصدی مسافران در خطوط حصارک، فاز 4، بنیاد، باغستان، رجائی شهر، حسن آباد، اوج و بعثت همزمان با شروع طرح از ساعت 16 الی 21 دور از انتظار نیست.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان اتوبوسرانی با افزایش تعداد اتوبوس در خطوط مزبور، شرایط رفاه هرچه بیشتری برای شهروندان را فراهم می‌کند.
کیانی افزود: این سازمان با هدف جلوگیری از تجمع بیش از حد مسافر و قفل شدن زیرگذر طالقانی که پر رفت و آمدترین نقطه شهر به حساب می‌آید، استقرار اتوبوس در ضلع غربی چهارراه طالقانی را که در مسیر شرق به غرب خیابان شهید بهشتی ارائه سرویس می‌کنند، در دستور کار خود قرار داده است.
طرح زوج و فرد خودروها در آستانه نوروز از امروز به صورت رسمی در کرج آغاز می‌شود و تا 28 اسفندماه ادامه دارد.
 انتهای پیام/2302

93/12/16 - 07:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن