تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهین به جامعه خبر از نوع فوتبال فارسی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یادداشت/ توهین به جامعه خبر از نوع فوتبال فارسی خبرگزاری پانا: چهارده سال است عنوان حرفه ای جلوی نام لیگ ایران قد علم کرده تا به اصطلاح ما هم به جرگه فوتبال حرفه ای ها بپیوندیم و خود را هم ردیف طراز اول های آسیا قرار دهیم.
۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند ساعت 06:59

خبرگزاری پانا+یادداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، هر چند در بحث حرف ای شدن تلاش ها بر این بوده که کمی حداقل آرایش حرفه ای گری داشته باشیم اما وقتی به واقعیت ماجرا نگاه می کنیم کیلومترها با معیارهای واقعی حرفه ای شدن فاصله داریم. شماره هایمان از فارسی به لاتین تغییر شکل داده است و پول های حرفه ای و میلیاردی به بازیکن ها داده می شود اما بقیه مواردمان فاقد عنوان حرفه ای است. شاید شمارش یک به یک فاصله های ایران با معیارهای حرفه ای نیازمند به ساعت ها نگارش باشد اما در اینجا تنها به یک مورد خیلی آشکار اشاره می کنیم. در بخش حرفه ای و اعطا عنوان لیگ برتر به فوتبال سطح اول ایران قانون فیفا تاکید دارد که سرمربی تیم ها باید قبل و بعد از بازی با حضور در سالن کنفرانس خبری پاسخگوی سوال خبرنگارها به عنوان نماینده تماشاگران فوتبال باشند. اصلی که اساس آن بر احترام به مخاطبان فوتبال است اما در فوتبال ایران به فحیع ترین شکل ممکن به خبرنگار توهین می شود. عادت کرده ایم که در روز قبل از دیدارها تحت عنوانی مختلف سرمربی تیم ها را روبروی خبرنگار نبینیم، بهانه های مختلفی برای این موضوع آورده می شود از سرماخوردگی گرفته تا بی حوصله بودن و تاخیر در پرواز؛ در این میان تنها تاخیر در پرواز که در سیستم حمل و نقل ایران امری کاملا طبیعی است می تواند برای جامعه خبر قابل قبول باشد اما سایر موارد تقریبا شبیه به توهین هایی بزرگ به خبرنگارها شده است. قبول داریم که قرار دادن دو ساعت وقت ( با احتساب مسیر رفت و برگشت ) در روز قبل از بازی می تواند به برنامه های سرمربی تیم ضربه بزند اما این موضوع در تمام دنیا وجود دارد و سرمربی تیم ها برای آن دو ساعت برنامه ریزی دقیقی می کنند. در اینکه کمک های سرمربی ها توانایی فنی بالایی دارند و بعضی حتی دانش شان از سرمربی ها بالاتر است شکی نیست اما جامعه انتظار دارد پاسخ به سوال های مورد نظر را از سرمربی تیم بشنود. حاضر نشدن سرمربی در کنفرانس خبری پیش و پس از بازی تقریبا برای تمام تیم ها رخ داده است و هر هفته از لیگ به بخشی از خبرنگارها در گوشه ای از کشور به این سبک توهین می شود. سازمان لیگ برای عدم حضور کادر فنی جریمه هایی در نظر گرفته است اما ای کاش مهدی تاج و سازمان لیگ برنامه ای برای برخورد با سرمربی هایی که در نشست ها حاضر نمی شود تدبیر کنند تا بیش از این به خبرنگاری که در سرما و گرما به ورزشگاه می رود توهین نشود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن