تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلیت ۱۵۰۰۰۰۰ تومانی فینال لیگ قهرمانان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بلیت ۱۵۰۰۰۰۰ تومانی فینال لیگ قهرمانان اروپا


کمیته برگزاری لیگ قهرمانان اروپا قیمت بلیت های دیدار نهایی این رویداد مهم سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا، دیدارنهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا شنبه 16 خرداد ماه  (6 ژوئن) سال 94 به میزبانی ورزشگاه المپیک شهر برلین در آلمان برگزار خواهد شد.

براین اساس، بلیت های این دیدار در چهار قیمت در اختیار علاقه مندان گذاشته می شود که به ترتیب 390، 280، 160 و 70 یورو است.

بدین ترتیب قیمت جایگاه های درجه یک ورزشگاه المپیک برلین حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

علاقه مندان برای تماشای این دیدارهمچنین می توانند بلیت های یک میلیون و صد هزار تومانی، ششصد و چهل هزار تومانی و 280 هزار تومانی تهیه کنند.

اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد 46 هزار بلیت در اختیار هواداران دو تیمی که راهی دیدار پایانی می شوند، قرار دهد و 30 هزار قطعه بلیت دیگر در اختیار مقامات، مهمانان، باشگاه ها و میزبان قرار می گیرد.

ورزشگاه المپیک برلین که میزبانی دیدار نهایی جام جهانی 2006 بود، گنجایش 76 هزار تماشاگر دارد و نخستین بار است که دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه برگزار می شود.

آلمان آخرین بار در سال 2012 میزبان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که در آن دیدار، چلسی در ورزشگاه آلیاس آرنا شهر مونیخ مقابل بایرن مونیخ پیروز شد و به قهرمانی رسید.


جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن