تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: برای استقلال کیسه ندوخته‌ام/کمیته انضباطی در خصوص کرار زیاده روی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان لیگ در حق استقلال اجحاف کرد
قلعه نویی: برای استقلال کیسه ندوخته‌ام/کمیته انضباطی در خصوص کرار زیاده روی کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من کار کرار را تایید نمی‌کنم اما یک عده جوری رفتار می‌کنند که انگار با اولی است که این اتفاق افتاده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در ابتدا ایام فاطمیه را خدمت همه شما عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و در باره بازی فردا مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باید بگویم هر بازی شرایط خاص خود را دارد. نفت از تیم‌های با برنامه لیگ است که با نظم فوتبال بازی می‌کند و مربی جوان و بدون ادعایی دارد که فوتبال روان را به خوبی درک می‌کند. اما ما هم استقلال هستیم و شرایط در نیم فصل دوم برای تیم ما بهتر شده و در شرایط خوبی قرار داریم اما نگهداشتن این شرایط مطلوب سخت است.


وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران فردا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و از استقلال حمایت کنند زیرا ما به حمایت هوادارانمان نیاز داریم تا روحیه بهتری برای رویارویی با حریف داشته باشیم.


سرمربی استقلال تصریح کرد: ما در این دیدار هاشم بیگ‌زاده و کرار را در اختیار نداریم اما خوشبختانه یعقوب کریمی مصدومیتش برطرف شده و 2 بازیکن محروم داریم.


قلعه نویی بیان کرد: ما قصد داشتیم اردویی را در کشور تایلند داشته باشیم و از سازمان لیگ درخواست کردیم تا بازی ما را به تعویق بیاندازند اما با این کار موافقت نکردند و در این میان برخی تیم‌ها هم جبهه گرفتند که سازمان لیگ به استقلال کمک می‌کند اما باید بگویم سازمان لیگ سال گذشته هم این کار را برای استقلال انجام نداد.


وی افزود: برخی از بازیکنان با سیاه بازی دنبال منافع شخصی خود بودند اما با لطف و عنایت خدا از نیم فصل دوم بازیکنانمان به بلوغ رسیدند و نیم فصل هم خوب بودیم اما اشتباهات فردی زیادی داشتیم که باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم ام ما با انجام کارهای تاکتیکی و تغییراتی که ایجاد کردیم باعث شدیم تا بازیکنان با همدلی و اتحاد بیشتری در نیم فصل دوم بازی کنند و این ما را به تیم کاملی تبدیل کرد.


سرمربی استقلال در خصوص کرار گفت: من کار کرار را تایید نمی‌کنم اما یک عده جوری رفتار می‌کنند که انگار با اولی است که این اتفاق افتاده.



اخبار مرتبط

مکوندی: برای بازی با استقلال آماده نیستیم/ما با 10 میلیارد تومان کمترین بودجه را داریم
لیگ برتر مهمتر از لیگ قهرمانان آسیاست/من فرزند قنبرزاده هستم
کنفرانس خبری استقلال- نفت مسجد سلیمان به صورت پخش زنده
نکات مهم از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان
شوخی فیزیکی مدیر عامل استقلال با خبرنگار!!
حراست وزارت ورزش و جوانان در تمرین استقلال!
بیگ‌زاده، کرار جاسم،رحمتی،نورمحمدی و عباس‌زاده محروم هستند
فوتبال ما به امثال اسلامیان نیاز دارد/ انتخاب رئیس بستگی به استعفای کفاشیان دارد
یونس شاکری هم مثل حقیقی اخراج شد




۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن