تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798663111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش ۲ هنرمند به سخنان تمسخرآمیز نتانیاهو امیر جعفری: «کابوس نتانیاهو سردارمون حاج‌قاسم»‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: واکنش ۲ هنرمند به سخنان تمسخرآمیز نتانیاهو
امیر جعفری: «کابوس نتانیاهو سردارمون حاج‌قاسم»‌
صحبت‌های تمسخر‌آمیز نتانیاهو در کنگره امریکا همانطور که به تیتر یک بسیاری از رسانه‌های جهان شد، در داخل کشورمان هم مورد توجه و انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفت، حتی برخی هنرمندان کشورمان هم به این سخنان نخست‌وزیر اسرائیل واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: امیر جعفری: «کابوس نتانیاهو سردارمون حاج‌قاسم»‌



جوان آنلاین نوشت:‌لفاظی‌های تمسخر‌آمیز نتانیاهو در کنگره امریکا همانطور که به تیتر یک بسیاری از رسانه‌های جهان تبدیل شده و البته تمسخر و انتقاد از او را به‌خاطر مطرح کردن سخنانی تاریخ گذشته، تکراری و بی‌پایه و اساس در پی داشته، در داخل کشورمان هم مورد توجه و انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته است، حتی برخی هنرمندان کشورمان هم در روز گذشته به روش خود به این سخنان نخست‌وزیر اسرائیل واکنش نشان داده‌اند.
سخنرانی نتانیاهو در کنگره امریکا، یکی دیگر از اتفاقات شرم‌آور را برای اسرائیل و طرفداران آنها رقم زد تا آنجا که حتی رسانه‌های اسرائیل هم از پوشش زنده سخنرانی وی در کنگره امریکا سر باز زدند. ظاهراً آنها می‌دانستند که نتانیاهو حرف تازه‌ای برای زدن ندارد و استدلال‌هایی که قرار است برای سنگ انداختن در مسیر توافق هسته‌ای ایران و غرب مطرح کند مانند همیشه بی‌پایه و اساس و بدون پشتوانه منطقی است.
در روزهایی که مذاکرات میان ایران و امریکا و قدرت‌های برتر دنیا در سوئیس با سرعت زیادی در حال انجام است، تحلیلگران سیاست و دنیای آن تنها مشتریان اخبار این مذاکرات نیستند؛ واکنش چند هنرمند به سخنرانی نتانیاهو به خوبی گویای عمومیت داشتن بحث مذاکرات هسته‌ای و اخبار آن در این روزها است. امیر جعفری و الهام کردا از جمله هنرمندانی هستند که به صحبت‌های نتانیاهو در کنگره واکنش نشان داده‌اند. امیر جعفری، بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو و ادعاهایش درباره ایران عکسی از سردار سلیمانی را منتشر کرده و نوشته است: «کابوس نتانیاهو سردارمون حاج قاسم».


امیر جعفری: «کابوس نتانیاهو سردارمون حاج‌قاسم»‌



این عبارت امیر جعفری گویای محبوبیت سردار سلیمانی، چهره نظامی جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های اخیر و توأم با عملیات ایران در عراق و سوریه برای به چالش کشیدن نیروهای تروریستی داعش است. کما اینکه براساس نتایج نظرسنجی شماری از رسانه‌ها که معمولاً در پایان سال اقدام به سنجش نظر مخاطبان و مردم ایران درباره چهره‌های برتر سال می‌کنند، سردار سلیمانی در رتبه اول بیشتر این نظرسنجی‌ها قرار گرفته است.
 هنرمند دیگر الهام کردا، بازیگر و کارگردان تئاتر است که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نقد سخنان اخیر نتانیاهو پرداخته است. هنرمندان ایرانی پیشتر هم در مواجهه با فجایعی چون کودک‌کشی به دست رژیم صهیونیستی واکنش‌های دلسوزانه و بشردوستانه خود را نسبت به این اقدام شنیع علیه کودکان معصوم فلسطینی ابراز و تنفر خود را از نتانیاهو، رژیم صهیونیستی و این قبیل جنایات اعلام کرده بودند.
 موج واکنش هنرمندان به سخنان تمسخرآمیز نتانیاهو البته موجی داخلی نیست چه بسا در یکی از جالب‌ترین اقدامات رسانه‌ای، روزنامه گاردین انگلیس نیز روز گذشته در گزارشی بند به بند برخی اظهارات نخست وزیر اسرائیل را در کنگره امریکا برجسته کرده و به استدلال بی‌پایه و اساس بودن آنها پرداخته است.
در حالی‌که تلاش دولتمردان ایران برای دستیابی به یک توافق مقتدرانه برای کشورمان در سوئیس در انجام حال است، پیش‌بینی می‌شود نظیر این قبیل واکنش‌ها از سوی جامعه هنری کشور و نیز سایر جوامع باز هم مشاهده شود.   مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/12/14 - 13:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن