تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شور نیکوکاری در یک هزار و 200 مدرسه استان اردبیل برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با سراسر کشور : شور نیکوکاری در یک هزار و 200 مدرسه استان اردبیل برپا شد خبرگزاری پانا:همزمان با سراسر کشور شور نیکوکاری با به صدا درآمدن زنگ یک هزار و 200 مدرسه ، امروز در استان اردبیل آغاز شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت 16:17

شور نیکوکاری = خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در آیین نواختن زنگ نیکوکاری در هنرستان دخترانه کمال الملک آموزش وپرورش ناحیه ی2 اردبیل نقش دانش آموزان در ترویج فرهنگ نوعدوستی و کمک به همنوع را با اهمیت دانست.

بهروز زلالی به وضعیت برخی خانواده های استان که نیازمند کمک هستند ، اشاره کرد و گفت: وجود فقر زیبنده جامعه اسلامی ما نیست و وظیفه ما این است که با یاری رساندن به این خانواده ها از مشکلات آنان بکاهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه کمک به نیازمندان باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود ، ادامه داد : بسیاری از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم اکنون با کمک مردم توانسته اند مدارج بالای علمی را طی کرده و برای جامعه موثر باشند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 300 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: بسیاری از این دانشجویان در دانشگاه های مطرح کشور مشغول تحصیل هستند.

زلالی به برپایی 220 پایگاه ثابت در میدان های اصلی شهرها و 100 پایگاه سیار در استان اشاره کرد و گفت: این پایگاه ها روز پنجشنبه برای جمع آوری کمک های مردمی آماده اند.

وی افزود: روز جمعه این هفته نیز پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در مصلی های شهرستان های استان مستقر و کمک ها و هدایای نمازگزاران استان به نیازمندان را جمع آوری می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: مردم در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0103810381001 نزد بانک ملی واریز کنند.
گفتنی است: شور نیکوکاری با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش ، سازمان دانش آموزی و سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز- اردبیل به مرحله اجرادرمی آید. شایان ذکر است در هفته نیکوکاری سال گذشته مردم نوعدوست استان اردبیل 17 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن