تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري آزمون کتبي تربيت حافظان قرآن قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۳۲ب.ظ)
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم: برگزاري آزمون کتبي تربيت حافظان قرآن قم مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم با اشاره به اجراي طرح تربيت حافظان قرآن کريم گفت: بيش از پنج هزار حافظ قرآن کريم در اين طرح تحت پوشش اداره اوقاف و امور خيريه قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديركل اوقاف و امورخيريه استان قم ضمن تسليت ايام عزاداري حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم که در طرح عظيم احياي موقوفات، تعظيم امام‏زادگان و ترويج فرهنگ وقف به مجموعه اوقاف کمک کنند.
وي با اشاره به طرح تربيت حافظان قرآن گفت: 5 هزار نفر در بخش‏ هاي حفظ قران کريم تحت پوشش برنامه‏ هاي اين سازمان قرارگرفتند، که بيش از هزار نفر در حفظ جز سي‏ ام، 500 نفر در حفظ يک جز قرآن و مابقي، حافظان موضوعي و حفظ کل قرآن بودند.
سيد اسماعيل حسيني مقدم ادامه داد: اين عزيزان در بيش از 300 کلاس که 240 کلاس آنها به خواهران اختصاص داشت حضور داشتند که اين كلاس ها در اماکن متبرکه، مساجد، پايگاه‏ هاي بسيج و مدارس برگزار شد.
مدير کل اوقاف قم اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در 15 اسفندماه از ساعت 8 صبح آزمون کتبي پايان مرحله سوم طرح تربيت حافظان با حضور بيش از 3 هزار نفر برگزار مي‏ شود.
وي تأکيد کرد: محل برگزاري اين آزمون در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) سالن نجمه خاتون، امامزاده ابراهيم و مجتمع امام خميني(ره) است.
حجت ‏الاسلام حسيني مقدم ابراز داشت: مراسم رسمي افتتاحيه آزمون، با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي، نماينده مردم قم در مجلس، نماينده ولي فقيه در استان قم و رييس سازمان اوقاف کشور و جمعي از علما، مسؤولان و مديران برگزار خواهد شد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم گفت: در آستانه ايام عيد نوروز در قم طرح دست‌هاي مهرباني برگزار خواهد شد كه اين طرح از محل موقوفات با نيت‌هاي خاص انجام مي شود.
وي بابيان اينکه در سال 93 مساعدت به نيازمندان از محل همين موقوفات جريان داشته است گفت: در مجموع 1800 نفر از نيازمندان، بيماران و دانش‌آموزان بي بضاعت قمي در سال جاري کمک‌هاي مالي دريافت کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن