تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش یک روزه بررسی راهکارهای توسعه پرورش ماهیان خاویاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش یک روزه بررسی راهکارهای توسعه پرورش ماهیان خاویاری خبرگزاری پانا:معادل 12 و 6 دهم درصد درآمد نفتی کشور با تولید 100تن خاویار پرورشی محقق خواهد شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت 12:56

خبرگزاری پانا+ماهیان خاویاری

به گزارش خبرنگار پانا، رییس موسسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر دیروز در همایش تخصصی راهکارهای توسعه آبزی پروری ماهیان خاویاری در کشور گفت: در حال حاضر 3 تن خاویارپرورشی به ارزش 15 میلیارد تومان در کشور تولید می شود که قراراست تاسال 1404 به 100 تن افزایش یابد.
محمود بهمنی میزان تولید گوشت ماهیان خاویاری را هزارو500تن اعلام کرد.
ناصر کرمی راد مدیر کل دفتر تکثیر و بازسازی ذخایرسازمان شیلات ایران نیز در این همایش با اشاره بیان اینکه در حال حاضر 50 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در کشور فعال است تصریح کرد: تا سال آینده همه بچه ماهیان مورد نیاز برای تولیدکنندگان به طور کامل در داخل کشور تولید می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن