تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805439936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های کردستان انجام شد اهدای 15 جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت کردستانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های کردستان انجام شد
اهدای 15 جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت کردستانی
به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان سنندج و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، 15 سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت استان کردستان اهدا شد.

خبرگزاری فارس: اهدای 15 جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت کردستانی



مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای ترویج ازدواج و اجرای سنت حسنه دین مبین اسلام این تعداد جهیزیه را که شامل اقلام خانگی بود، به نوعروسان مستعد به خانه بخت اهدا کرد.
زهره طالبی گفت: این سازمان افتخار دارد که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفای نقش کند و به عنوان بزرگترین و برترین نهاد مردمی در همه استان‌ها با موضوعات امور نیکوکاری، توانمندسازی، تقویت بنیان خانواده و غیره فعالیت می‌نماید.
وی با اشاره به اینکه 15 زوج جوان کردستانی با کمک خیران زندگی مشترک خود را آغاز کردند، افزود: اجاق گاز و یخچال از جمله جهیزیه‌های تهیه شده برای این زوج‌ها بود که براساس نیاز زوج‌ها تأمین شده است.
وی خاطر نشان کرد: مقدس‌ترین کانون در جامعه کانون خانواده است و ایثار و قناعت و گذشت با تعالیم آموزه‌های دینی می‌تواند پشتوانه تداوم زندگی و آرامش در جامعه باشد و تحکیم بنیان خانواده پایدار را به همراه خواهد داشت.
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان بیان کرد: آبشار عاطفه‌ها موسسه‌ای ملی برای مددرسانی بیشتر به محرومان است که تاریخ افتتاح شعبه کردستان مقارن با تولد امام جواد(ع) در اردیبهشت سال جاری بوده و با به‌کارگیری 6 پرسنل توانسته 180 گروه خانوار را در گروه‌های مختلف که شامل خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست، ایتام، بیماری‌های صعب‌العلاج شناسایی و تحت پوشش قرار دهد و امیدواریم که خیرین استان که توانایی مالی خوبی دارند در راستای کمک و دستگیری از افراد مستمند و ضعیف جامعه ما را یاری نمایند.
طالبی همچنین با اشاره به اینکه هدف اصلی از راه‌اندازی این موسسه خیریه کمک به مردم است، خاطرنشان کرد: علاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، توزیع کمک‌های غیرنقدی از جمله مواد غذایی و البسه به محرومان از جمله اقدامات انجام شده توسط این موسسه خیریه است.
وی یادآور شد: شناسایی نوع  نیازمندی‌ها و محرومیت‌های موجود در مناطق گوناگون کشور با هدف ارائه خدمات بهینه، کمک به ایجاد احداث و تجهیز فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی در مناطق محروم، کمک به ایجاد اشتغال در مناطق گوناگون با در نظر گرفتن استعدادها و پتانسیل‌های موجود محلی و منطقه‌ای اعم از امکانات و تسیهلات مادی و منافع انسانی موجود، کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند، اعم از تهیه و تامین خوراک و پوشاک، مسکن، پرداخت حق بیمه افراد نیازمند، هزینه‌های درمانی، پرداخت شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان و طلبه‌های مستعد در مناطق تحصیلی از جمله دیگر اهداف راه‌اندازی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سنندج است.
وی بیان کرد: با حمایت نیکوکاران و خیرین استان کردستان توانسته‌ایم تاکنون با تعدادی از مراکز درمانی، مراکز سونوگرافی، پزشکان متخصص و داروخانه‌ها قرارداد همکاری ببندیم تا به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه نیازمندانی که از این موسسه معرفی می‌شوند، خدمت‌رسانی کنند.
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های استان کردستان عنوان کرد: علاوه بر تعداد جهیزیه اهدایی یاد شده امسال 60 سری جهیزیه دیگر نیز با کمک خیران به زوج‌های جوان کردستانی اهدا شد. طالبی در پایان اضافه کرد: به مناسبت نیمه شعبان سری سوم جهیزیه‌های این موسسه خیریه نیز به زوج‌های جوان در خردادماه 94 اهدا می‌شود. انتهای پیام/79007/الف30

93/12/13 - 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن