تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاتمی: پرسپولیس واقعی همین است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حاتمی: پرسپولیس واقعی همین است
پرسپوليسي ها در دومين بازيشان در آسيا هم 3 امتياز را گرفتند تا کارشان براي صعود راحت شود.
به گزارش نامه نیوز، بابک حاتمی در مورد پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: بازی سختی بود از طرفی بازی در خانه حریف بود و از طرف دیگر آنها بازی قبل مساوی آورده بودند و به دنبال برد می‌ گشتند اما ما توانستیم از این بازی سخت 3 امتیاز را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

او در مورد تیم حریف نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم حریف هم خوب بوده بالاخره آنها میزبان و از امتیاز حضور هوادارانشان برخوردار بودند اما خدا را شکر نتیجه به نفع ما تمام شد.

وقتی از این بازیکن سوال شد بازی هایشان تفاوتی نسبت هب بازی های لیگ کرده پاسخ داد: اتفاق خاصی نیفتاده فقط در یگ توپ هایمان گل نمی‌ شد و تیم کلا بهم ریخته بود اما در جام باشگاه ها نتیجه گرفتیم. پرسپولیس واقعی همین است.

حاتمی در مورد گرفتن امتیازات کامل از دو بازی قبل گفت: در بازی قبل که توانستم با انجام یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم و در این دیدار هم اولویتمان امتیاز ندادن بود ولی توانستیم با پیروزی برگردیم. ما توانستیم انتقام سایر نمایندگانمان را از حریف ازبکستانی بگیریم.

او در مورد اینکه می‌ توانند از گروهشان صعود کنند یا خیر تصریح کرد: الان کمی زود است که در این باره صحبت کنم. ما باید بازی های آتی را با برد تمام کنیم. حالا در آسیا خیلی کارها داریم که باید انجامش دهیم ما باید 3 امتیاز بازی های پیش رو را بگیریم تا خودمان را در آسیا اثبات کنیم.

این بازیکن در مورد عملکرد خوبش در این دیدار گفت: همه بچه ها خوب بودند و اگر من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم لطف کارشناسان بده همه بچه ها خوب بودند تیم ما یکدل بود چه آنهایی که بازی کردند چه آنهایی که روی نیمکت بودند به گرفتن 3 امتیاز کمک کردند.

حاتمی در پایان در مورد دیدار با تراکتور در هفته بیست و دوم افزود: این هفته یک بازی سخت داریم. می‌ خواهیم جلوی تراکتور هم فوتبال بازی کنیم تا این نتایج خوبمان ادامه دار باشد.



منبع: ورزش سه


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن