تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: مجلس روضه حضرت زهرا (س) بصیرتی و معرفتی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:
مجلس روضه حضرت زهرا (س) بصیرتی و معرفتی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مجالس روضه حضرت زهرا (س) بصیرتی و معرفتی است و مراجع عظام نسبت به برگزاری آن اهتمام ویژه دارند.

خبرگزاری فارس: مجلس روضه حضرت زهرا (س) بصیرتی و معرفتی است



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری امشب در مراسم ایام فاطمیه در حوزه بین‌المللی امیرالمومنین علی (ع) رشت با تسلیت شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار کرد: انسان به تعبیر قرآن مجید شریف‌ترین و زیباترین موجود خلقت است.
وی با بیان اینکه بهترین کمالات مربوط به انسان است، افزود: خداوند برای هدایت و به کمال رسیدن انسان بهترین کتاب یعنی قرآن و بهترین معلم یعنی پیامبر اسلام (ص) را فرستاده است. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بدن انسان از طبیعت است و پس از مرگ به طبیعت باز می‌گردد، افزود: فطرت انسان پاک و زلال است و باید به کمال قرب الهی برسد.
وی با بیان اینکه اگر کسی عبادت و اعمال خود را خالص در راه خدا انجام دهد خداوند عنایت ویژه‌ای به آن پیدا می‌کند، گفت: امام (ره) تمام اعمالش تنها برای رضای خود بود و تاثیرگذاری کلام ایشان نیز به همین خاطر بود.
یاری با بیان اینکه عظمت برگزاری مجلس عزای فاطمه (س) بسیار زیاد است، تصریح کرد: مراجع عظام تقلید و بزرگان دین به برگزاری مراسم برای حضرت زهرا (س) اهتمام ویژه دارند.
وی مجلس روضه حضرت زهرا (س) را معرفتی و بصیرتی خواند و خاطرنشان کرد: علم و معرفت به گفته بزرگان دین نور است و این نور را خدا در دل هرکسی که بخواهد قرار می‌دهد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان وجود تکفیری، داعشی، وهابیت و ... را ناشی از کج‌فهمی از دین مقدس اسلام دانست و متذکر شد: دین اسلام دین محبت و مهربانی و صلح است. انتهای پیام/2300

93/12/12 - 20:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن