تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817752007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه مردم به راهبردها و اهداف نظام نمادين نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۱ب.ظ)
رئيس ستاد دهه فجر کشور: نگاه مردم به راهبردها و اهداف نظام نمادين نيست رئيس ستاد دهه فجر کشور گفت: نگاه مردم به راهبردها و اهداف نظام نمادين نيست بلکه با برداشت عميق از فلسفه انقلاب اسلامي و ارزش هاي بلند آن در مناسبت هاي ملي و ديني حضور مي يابند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسن زارع در شوراي اداري استان مرکزي در اراک بيان داشت: نگاه مردم به راهبردها و اهداف نظام نمادين نيست بلکه با برداشت عميق از فلسفه انقلاب اسلامي و ارزش هاي بلند آن در مناسبت هاي ملي و ديني حضور مي يابند.
وي توضيح داد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال موجي فراگير در پهنه داخلي نظام و مناطق فرامرزي بود که قدرت و عظمت انقلاب اسلامي را در بسيج مردمي و ظرفيت هاي سرمايه اجتماعي نشان داد.
رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي عنوان کرد: بيش از 156سازمان، نهاد و دايره اجرايي در کشور در کنار لايه هاي مختلف اجتماعي مردم در ايام الله فجر امسال، امکانات نظام را در حوزه مشارکت ملي به کار گرفتند و ائتلاف فراگيري از حمايت قاطع از حريم ولايت فقيه و ارزش هاي نظام را به نمايش گذاشتند.
زارع بيان کرد: ستاد برگزاري ايام الله دهه فجر ابزاري در برجسته سازي اهداف متعالي نظام است و اينکه امسال در مراسم اين دهه، چهره هاي جديد از کشورهاي مختلف حضور داشتند و برنامه ها با دقت و ظرافت رصد مي شد نشانگر موفقيت در هدفگذاري ها است.
وي خاطرنشان کرد: رويکرد در برنامه ريزي ها بايد بازتاب دهنده شماي فرهنگي انقلاب اسلامي باشد که امسال تمامي رسانه ها و تحليلگران خارجي به آن بودند.

نماينده ولي فقيه در استان مرکزي نيز گفت: ميراث داري ارزش هاي ناب ملي و اسلامي و حراست از آنچه با اقتدار نظام جمهوري اسلامي گره خورده، مسووليت سنگين و مهم مردم است.
آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي افزود: قشرهاي مردم تار و پود جمهوري اسلامي ايران هستند که با قانون اساسي مترقي و با ديدگاه بلند امام راحل شکل گرفته و در جهان تحول ساز شده است.
وي اظهار کرد: امروز جهان اسلام و کشورهاي آزادي خواه دريافته اند که راه برون رفت از سيطره زياده خواهان تاسي به فلسفه ايثار و شهادت و پيروي از الگوي مقاومت اسلامي است که بنيانگذار انقلاب اسلامي مبتکر آن بوده است.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: در شرايط کنوني هر ايراني مسوليت عميقي را در حوزه بسط موضوعات معنوي و ديني، همراهي در حل معضلات اجتماعي، مشارکت در نهضت علمي و حضور و دفاع از نظام در عرصه هاي داخلي و بين المللي بر عهده دارد چرا که امنيت ملي، اقتدار نظام، مسايل عالي و عظمت اسلام با الگوي حکومتداري اسلامي ايران گره خورده و بايد پاسدار صديق اين سنگر باشيم.
آيت الله دري نجف آبادي اظهار کرد: آمريکا و اسرائيل به شدت از ايران واهمه دارند و صحبت هاي اخير نتانياهو عليه ايران و برنامه هاي صلح آميز هسته اي نشانگر آن است.
وي اظهار کرد: راه انقلاب اسلامي راه حاکميت مردم است و آنچه به عنوان قدرت ايران در جهان مطرح شده حمايت قوي و قاطع مردم از حريم ولايت فقيه و اهداف نظام است.

سرپرست استانداري استان مرکزي نيز بر بسيج امکانات و ساماندهي امور در دستگاه هاي اجرايي براي ارائه بهترين خدمات به مسافران نوروزي تاکيد کرد.
شکرالله حسن بيگي افزود: افزايش نظارت بر بازار و خدمات رفاهي در اين ايام اولويت ويژه است و فرمانداران بايد اين مهم را در شهرستان ها با جديت و تلاش مضاعفي پي بگيرند.
وي اظهار کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي در روزهاي پاياني کار با به کارگيري تمامي ظرفيت هاي قانوني تلاش کنند بيشترين پرداخت را به کارکنان داشته باشند.
سرپرست استانداري استان مرکزي اظهار کرد: پيگيري بودجه هاي ملي توسط مديران دستگاه هاي اجرايي بايد با قوت دنبال شود و با توجه به اينکه بودجه هاي استاني تنها 15 درصد منابع اعتباري منطقه را شامل مي شود راهبردهاي جديد در جذب منابع مالي از وزارت خانه ها و نهادهاي ملي ضروري است.
حسن بيگي اظهار کرد: آخرين مهلت براي دريافت منابع اعتباري در حوزه پروژه هاي عمراني در استان 25 استفند ماه تعيين شده و اگر دستگاهي نسبت به اين مهم سهل انگاري کند ، اعتبار پيش بيني شده آن براي تکميل طرح هاي نيمه تمام دستگاه هاي فعال واگذار مي شود.
وي در بخشي ديگري از سخنانش با تبريک سالروز تاسيس بنياد شهيد (22 اسفند ماه) افزود: دستگاه هاي اجرايي رسيدگي به امور ايثارگران و خانواده شهدا را در اولويت قرار داده و فرصت هايي را براي سرکشي به اين خانواده ها اختصاص دهند.
سرپرست استانداري استان مرکزي با تبريک هفته درختکاري (15 تا 21 اسفند ماه) بيان کرد: شهر اراک به دليل شرايط اقليمي و آلايندگي هوا نيازمند توسعه فضاي سبز است و همه بايد کمر همت ببندند تا مصوبه يکهزار هکتاري فضاي سبز براي اين شهر تحقق يابد.
حسن بيگي با بيان اينکه دولت به طور جد در صدد اجرايي کردن اهداف اقتصاد مقاومتي است گفت: ستادها، اتاق هاي فکر و نشست هاي تخصصي با نخبگان علمي و فعالان اقتصادي و اجتماعي در استان با راهبري معاونت برنامه ريزي استانداري مرکزي شکل گرفته و دستگاه هاي اجرايي بايد در اين بخش حضور فعالانه داشته باشند.
وي با تسليت فرا رسيدن ايام فاطميه تاکيد کرد: دستگاه هاي اجرايي بايد شان و جايگاه اين مناسبت ديني را پاس داشته و در برنامه ريزي هاي نوروز از اين فرصت براي اشاعه فرهنگ فاطمي نهايت بهره را ببرند.
حسن بيگي افزايش شش درصدي حضور مردم در راه پيمايي 22 بهمن امسال را مصداق پايبندي آنان به آرمان هاي امام راحل و نظام جمهوري اسلامي دانست و افزود: سياست هاي دولت در مهار تورم و کاهش نرخ بيکاري و همچنين رويکرد اعتمادسازي دولت در عرصه سياست هاي خارجي، برنامه هاي هدفمند فرهنگي و سلامت در کشور همه در انگيزه مداري مردم براي مشارکت بيشتر در راه پيمايي 22 بهمن اثرگذار بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن