تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن در جنگ سخت نتوانست ملت ایران را تسلیم کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دشمن در جنگ سخت نتوانست ملت ایران را تسلیم کند خبرگزاری پانا: فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت:دشمن در جنگ سخت هرگز نتوانست ملت ایران را تسلیم کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ اسفند ساعت 11:04

خبرگزاری پانا+

به زارش خبرنگار پانا، امیر سرتیپ دوم غلامعلی میر  در یادواره یکهزارو 500 شهید شهرستان بروجرد ،به آغاز جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران پس از شکست در جنگ سخت اشاره کرد و افزود: جنگ نرم تمام وسعت و جمعیت ایران را تحت تاثیر قرار داده است لذا مردم و مسوولان باید خود را برای مقابله با این جنگ آماده کنند.
وی با اشاره به اینکه جنگ نرم مجروح، شهید و ویرانی دارد، گفت: دشمن در جنگ بی سرو صدای نرم تلاش دارد تا ولایتمداری ملت ایران را از آنها بگیرد.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد فتنه سال 88 را نمونه بارزی از جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود هزینه های سنگینی پرداخت می کند.
وی با اشاره به اعمال تحریم ها و فشارهای سیاسی از سوی دشمن اظهار کرد: ملت ایران به برکت خون پاک شهدا همیشه سرافراز است.
امیر سرتیپ دوم میر بر لزوم اجرای وصیت نامه شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا با خون پاک خود درخت اسلام را آبیاری کردند و به دلیل همین جانفشانی ها اکنون هیچ کس جرات صدمه زدن به ملت ایران را ندارد.
سردار حسین یکتا مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء و راوی دفاع مقدس نیز در این همایش خاطراتی از دوران دفاع مقدس روایت کرد و گفت: شهدا زنده اند و بر دنیا حاکمیت می کنند.
وی دلیل حضور پرشور اقشار مختلف مردم در یادواره یکهزار و500 شهید شهرستان بروجرد را شخصیت جذاب شهدا دانست و افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت انسان هایی آسمانی امنیت را برای مردم ایران به ارمغان آوردند لذا دین بزرگی بر گردن مردم و مسوولان دارند.
مسوول قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: استقبال جوانان از این سفر معنوی هر سال بیشتر می شود.
وی در خصوص تحولات منطقه بویژه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش گفت: آمریکا و متحدانش از هیچ کوششی برای مقابله با ایران و بیداری اسلامی دریغ نمی کنند ولی مقام معظم رهبری با درایت بالا تمام توطئه های آنها را خنثی می کنند.
این راوی دفاع مقدس به حرکت شیعیان ایران از نقاط مختلف کشور برای حضور در آیین اربعین حسینی درعراق اشاره کرد و گفت: مردم ایران با این حرکت خاکریز خود را برای مقابله با دشمن چندهزار کیلومتر جلوتر برده اند.
سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مملو از جمعیت و خانواده های معظم شهدا بود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن