تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799612295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهارت آموزی هدفمند برای ایجاد اشتغال در جامعه تاثیر بسزایی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مهارت آموزی هدفمند برای ایجاد اشتغال در جامعه تاثیر بسزایی دارند خبرگزاری پانا: معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت:مهارت آموزی هدفمند و جذب سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کاهش نرخ بیکاری در جامعه تاثیر بسزایی دارند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ اسفند ساعت 10:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، مسلم پورقاسمیان عصر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بروجرد در فرمانداری ویژه این شهرستان افزود:تقویت پایه های اشتغال مولد و کاهش نرخ بیکاری در جامعه در دستور کار دولت تدبیر و امید و دستگاه های مرتبط است.
وی با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان بروجرد اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف ترسیم شده حوزه اشتغال باید مدل های توسعه ای این حوزه مورد توجه قرار گیرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد افزود: اکنون بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند و نمی توانند جذب بخش خصوصی شوند لذا ارایه آموزش های تخصصی لازم و هدفمند می تواند در اشتغال آنها مفید باشد.
وی در خصوص زمینه های اشتغالزایی در شهرستان بروجرد گفت: زمینه های متعدد مشاغل تولیدی و صنعتی در بروجرد فرصت های با ارزشی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است که می توان با دقت در شکوفایی این زمینه ها به اقتصاد و اشتغال جوانان کمک کرد.
پورقاسمیان انسجام دستگاه های اجرایی بروجرد در استفاده از نیروهای بومی را ضروری خواند و افزود: بسیاری از جوانان تحصیل کرده و مستعد اشتغال در شهرستان به دلیل به کارگیری نیروهای غیربومی در نهادهای دولتی و غیردولتی بیکارهستند و مجبورند برای جستجوی کار به دیگر شهرها مهاجرت کنند.
وی با اشاره به نقش NGO های فعال در شهرستان بروجرد در ایجاد اشتغال پایدار گفت: شرکت ها و صنایع بخش خصوصی در سال های اخیر سهم زیادی در جذب جوانان جویای کار داشته اند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان جویای کار بروجرد با ثبت نام در مراکز کاریابی فعال این شهرستان در جستجوی فرصت های شغلی هستند ولی متاسفانه برخی صاحبان مشاغل ترجیح می دهند جذب نیرو را از طریق سازوکارهای غیر قانونی انجام دهند.
وی با تاکید بر رفع موانع اشتغال پایدار در بروجرد گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند در راستای برآوردن تعهدات خود در زمینه اشتغال تمام توان خود را به کار بسته و تعهدات خود را تا زمان باقی مانده از سال به اتمام رسانند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بر رفع معضل بیکاری در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: بیکاری و درآمد ناکافی علاوه بر اثرگذاری مستقیم بر معیشت خانوار ارتباط تنگاتنگی با چرخه آسیب های اجتماعی و برهم زدن سلامت و نشاط جامعه دارد بنابراین ایجاد و توسعه فرصت های شغلی نیاز پایه محسوب می شود.
کامران فرشید نقش برجسته سرمایه گذاری در بخش خصوصی و توجه به مهارت آموزی در ایجاد اشتغال برای جوانان را یادآور شد و افزود: جوانان با امید اشتغال، سال ها از عمر خود را صرف علم آموزی و آموختن مهارت های لازم می کنند لذا باید امکان اشتغال آنها فراهم شود.
وی اضافه کرد: اگر نتوانیم به قشرهای محروم جامعه خدمت کنیم به طور قطع به سایر اقشار جامعه نیز نمی توانیم خدمات مطلوب ارائه دهیم.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ایجاد اشتغال به ویژه برای افراد محروم جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن