تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش عربي راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳ق.ظ)
بخش عربي خبرگزاري موج راه اندازي مي شود خبرگزاري موج جهت خدمت رساني به مخاطبان عرب زبان خود قصد دارد به زودي بخش عربي اين رسانه را راه اندازي کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، موسسه مرور وقايع جهاني (موج) که بيش از يک دهه از فعاليت آن در ميان رسانه هاي کشور مي گذرد و در زمره پر مخاطب ترين رسانه هاي کشور قرار دارد به زودي از خدمت جديدي رونمايي خواهد کرد.
خبرگزاري موج قصد دارد جهت رفاه مخاطبان عرب زبان خود، به ويژه مطبوعات داخلي، منطقه اي و بين المللي که به زبان عربي منتشر مي شوند، بخش زبان عربي خود را با هدف انعکاس اخبار و وقايع مهم داخلي و جهاني به زبان عربي راه اندازي کند.
پيش از اين نيز خبرگزاري موج در راستاي ارتقاي بهره وري کارکنان خود، در بهمن ماه گذشته براي نخستين بار اقدام به برگزاري کارگاه هاي آموزش خبرنگاري حرفه اي با حضور استادان مجرب اين رشته کرده بود.
دکتر محمودرضا اميني، مديرعامل خبرگزاري موج در اين خصوص گفت: روابط متقابل جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي عربي، به خصوص کشورهاي حوزه خليج فارس و کشورهاي عربي-آفريقايي از ديدگاه سياسي و اقتصادي بسيار حائز اهميت است.
وي افزود: ظرفيت هاي موجود اقتصادي در جمهوري اسلامي ايران و همچنين ضرورت هاي کشورهاي عربي در مسير توسعه، هر چه بيشتر از طريق اطلاعات اقتصادي و ساير اطلاعات متقابل معرفي شوند، مي تواند موجب توسعه هر چه بيشتر اين کشورها شود.
دکتر اميني خاطرنشان کرد: از اين رو با هدف معرفي ظرفيت هاي اقتصادي و ديدگاه هاي سياسي و فرهنگي ام القراي اسلامي و آثار و تبعاتي که مي تواند بر مردم، صاحب نظران، تجار، بازرگانان، مقتصدين و امثالهم داشته باشد، اين بخش از خبرگزاري موج راه اندازي خواهد شد.
مديرعامل خبرگزاري موج تاکيد کرد: بديهي است که انتظار مي رود صاحبنظران، سياستمداران، ساختارهاي فرهنگي و به خصوص تجار، بازرگانان، صاحبان صنايع، فعالان بخش هاي مختلف صنعتي و کشاورزي و همچنين اتاق هاي مشترک، سفارتخانه ها و ساير مراکز از اين ظرفيت به وجود آمده در خبرگزاري موج بهره برداري و با ما در ارتباط با تعاملات و ظرفيت هاي رسانه اي خوئ همکاري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن