تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819883301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وابستگی والیبال به دولت تنها ۲۰ درصد بود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وابستگی والیبال به دولت تنها ۲۰ درصد بود
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه هزینه‌های دولت برای این رشته تنها برای توسعه استان‌ها به کار گرفته شده است تاکید کرد: امسال تنها ۲۰ درصد به بودجه دولت وابستگی داشتیم.
کد خبر: ۴۷۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ - 01 March 2015


رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه هزینه‌های دولت برای این رشته تنها برای توسعه استان‌ها به کار گرفته شده است تاکید کرد: امسال تنها ۲۰ درصد به بودجه دولت وابستگی داشتیم.


محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه با کواچ و برنامه‌های آتی تیم ملی والیبال عنوان کرد: این جلسات معمول است که هراز گاهی برگزار می‌شود و در آن شرایط زمان‌بندی کارها و اردوها را صحبت کردیم که این نشست‌ها ادامه دارد. جلسات عملیاتی بوده و فقط گفت و شنود نیست.


وی درباره این اظهار نظر وزیر ورزش که فدراسیون والیبال به لحاظ مالی خودکفا شده است، گفت: میزان وابستگی ما به دولت امسال حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد بود. ما در بحث هزینه‌های جاری فدراسیون را به طور کامل از منابع دولت جدا کردیم و کمک دولت تنها برای توسعه استان‌ها استفاده شده است.


رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به اظهارات احمد مساجدی گفت: من دقیقا نمی‌دانم که مربی تیم ملی ژاپن است یا نه و این را خودش عنوان کرد. ولی باید بگویم که مصاحبه وی به عنوان یک ایرانی گفتگوی خوبی نبود و باید بیشتر رعایت می‌کرد. خیلی از مربیان بزرگ دنیا مقابل کشور خود بازی می‌کنند ولی هویت خود و کشورشان را حفظ می‌کنند. در هر صورت من آرزو می‌کنم که وی هر جا هست موفق باشد.


داورزنی ادامه داد: هم او و همه افراد دیگر می‌بییند که تیم ملی والیبال قدرتمندانه به کار خود ادامه می‌دهد. ولاسکو با آن آرژانتین مقابل ایران قرار گرفت و مساجدی که ایرانی است حالا می‌خواهد مقابل ایران قرار گیرد آن حرف‌ها را زد و نباید هر احساسی را بیان کرد. هموطنان حداقل انتظاری که دارند این است که مربیان نسبت به کشور و ملت خود با وسواس بیشتری حرف بزنند و رعایت کنند. مصاحبه وی در کل خوب شایسته مساجدی و ایرانی‌ها نبود.


رئیس فدراسیون والیبال درباره حاشیه‌های لیگ برتر بیان کرد: باید به نقاط مثبت لیگ هم نگاه کنید. امسال یکی از منظم‌ترین لیگ‌های آسیا را برگزار کردیم. البته درباره دو گرهی شدن لیگ یا یک گروهی برگزار کردن بحث‌هایی داشتیم ولی احتمالا سال آینده لیگ را در یک گروه با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌کنیم. به لحاظ نظم و انضباط مسابقات پلی آف کیفیت خیلی خوبی داشت.


وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا مستقیما به المپیک خواهد رفت یا خیر، گفت: سه تیم از برتر قاره‌ها برای المپیک انتخاب می‌شوند که فدراسیون جهانی فعلا روی نظر قبلی خودش است و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. البته مسابقات جام جهانی ژاپن را هم در پیش داریم. کواچ درست می‌گفت که سهمیه المپیک را تقدیم هیچ تیمی نمی‌کنند و همه باید تلاش کنند.


داورزنی در خصوص حضور تیم نوجوانان ایران تحت عنوان ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ارتعاشات اسپانسر تیم نوجوانان است که از مدیرعامل آن و همکارانش تشکر می‌کنم. اقدام بسیار خوبی بود که انجام شد. اگرچه حضور این تیم در لیگ با انتقادات زیادی همراه بود ولی یک سرمایه‌گذاری خوب بود که اثرات آن در آینده مشخص می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن