تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803571681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیاز فان‌خال به یک مهاجم گلزن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نیاز فان‌خال به یک مهاجم گلزن
کد خبر: ۴۷۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ - 28 February 2015


سرمربی منچستر یونایتد عنوان کرد تیمش به یک مهاجم گلزن نیاز دارد تا بتواند با بهترین تیم‌های لیگ برتر رقابت کند.


به گزارش ایسنا، منچستر یونایتد در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ با 13 امتیاز کمتر از چلسی در این رده است و تلاش می‌کند تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.


لوئیس فان خال سرمربی هلندی منچستر یونایتد درباره شرایط این تیم در این فصل لیگ برتر گفت: در این فصل در خیلی از باز‌های خودمان ضعیف بودیم و نتوانستیم به برتری برسیم. دلیلی که باعث شده نتوانیم به برد برسیم، نبود یک مهاجم گلزن در تیم است. اگر یک مهاجم گلزن داشتیم، شاید در خیلی از بازی‌های خودمان به برتری می‌رسیدیم. این حقیقتی است که من نمی‌توانم آن را کتمان کنم. خود فان‌پرسی و فالکائو و رونی نیز نمی‌توانند آن را کتمان کنند. انتظارم از مهاجمانم بسیار بالاست ولی مهاجمانم نتوانستند انتظارات را برآورده کنم.


سرمربی هلندی منچستر یونایتد گفت:‌ دلیل ضعف بازیکنان تیم من نیستم. نمی‌دانم و.قتی یک بازیکن ضعیف بازی می‌کند چرا مربی تیم را نشان می‌دهند. دی ماریا در منچستریونایتد خوب کار نکرده است و دلیل او نیز من نیستم. وقتی یک بازیکن افت می‌کند دلایل زیادی وجود دارد که تمام آن به خود بازیکنان بر می‌گردد. بازیکنان باید با تمام توان خود بازی کنند و اگر اینطور باشند حتما بهتر خواهند شد. ما در منچستر یونایتد در یک پروسه قرار داریم. می‌خواهیم بازی به بازی بهتر شویم. این اولین فصلی است که من هدایت منچستر را بر عهده دارم و طبیعی است که مشکلات زیادی در فصل اولم وجود داشته باشد. دی ماریا بازیکن ویژه‌ای برای من محسوب می‌شود و من توجه زیادی به او دارم و می‌خواهم فضای کافی برای پیشرفت را در اختیار او قرار دهم.


فان خال در ادامه گفت: می‌خواهم یک بازین گلزن به خدمت بگیرم، بازیکنی که بتواند در یک فصل حداقل 20 گل به ثمر برساند. وظیفه ما تمام کردن فصل در جمع چهار تیم اول است. این چیزی است که از روز اول در منچستر در مورد آن حرف زده‌ایم. همچنین یک برنامه سه ساله داریم و وقتی شما از من در مورد اول فصل می پرسید من هنوز در روز اول قراردادم هستم و هنوز برای رسیدن به جمع چهار تیم انگیزه دارم.


سرمربی منچستریونایتد درباره بازی برابر ساندرلند گفت: باختن در بازی فردا مثل هفته گذشته می‌تواند ناامیدی بزرگی باشد. وقتی شما با یک هدف فصل را آغاز می‌کنید - که هدف ما تمام کردن فصل در بین چهار تیم برتر لیگ است - شما ملزم به انجام آن هستید. ولی هنوز در این جمع 4 تیم حضور داریم. نمی‌دانم چرا در این مورد صحبت می‌کنید وقتی اوضاع آنگونه که می گویید نیست زیرا هنوز شانس زیادی داریم. مشکل چیست؟


او ادامه داد: با وجود تمام رنج هایی که از مصدومیت‌ها کشیده‌ایم بهتر شده‌ایم و با وجود مشکلات زیاد در دفاع گلهای زیادی دریافت نکرده‌ایم. خوشحال نیستیم ولی می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. وقتی شما به بازی‌های ما نگاه می‌کنید در می‌یابید که در اکثر آن‌ها تیم بهتر هستیم ولی همیشه تیم بهتر پیروز نمی‌شود. ما هنوز در جام حذفی حضور داریم. من از نتایج کسب شده خوشحال هستم ولی از عملکرد تیم زیاد راضی نیستم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن