تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803769133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سايپا و ايران خودرو نسبت به خريد استقلال و پرسپوليس اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۳ب.ظ)
تاج: سايپا و ايران خودرو نسبت به خريد استقلال و پرسپوليس اقدام کنند رئيس سازمان ليگ گفت: فوتبال ما مولفه هاي خصوصي شدن را ندارد و بهتر است مجموعه‌هاي ايران خودرو و سايپا دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را بخرند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي تاج در حاشيه نشست هم‌انديشي بازاريابي ورزشي در ايران درجمع خبرنگاران، گفت: مواردي چون بازاريابي ورزشي کمک مي‌کند تا آينده‌اي روشن در ورزش کشور داشته باشيم. اين موضوعات تنها مربوط به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ نبوده و نيست، بلکه شامل همه بخش‌هاي ورزش مي‌شود.
وي افزود: فوتبال قابل مقايسه با ساير رشته‌ها نيست و پنج هزار و 600 مسابقه دارد، در حالي که مسابقات ساير رشته‌ها به نيمي از‌ آن هم نمي‌رسند. به هر حال فوتبال شرايط جداگانه‌اي دارد و در کانون توجهات مردم است و ميزان هزينه‌هاي آن نيز طبيعتاً تفاوت مي‌کند. البته دبيرخانه اين همايش در اختيار ماست.
رئيس سازمان ليگ در خصوص غيبت کفاشيان در نشست هم‌انديشي بازاريابي ورزشي در ايران نيز گفت: کفاشيان نبود که در اين مجمع شرکت کند. البته خودش همه موارد را بلد است!
تاج در خصوص اعتصاب بازيکنان نفت نيز عنوان کرد: سازمان ليگ مکلف به پرداخت هزينه‌هاي باشگاه نفت نيست. البته نفتي‌ها درست مي‌گويند و بايد حمايت شوند. ما در ابتداي فصل جلسه‌اي را با مسئولان باشگاه نفت داشتيم و هزينه‌ها را به آنها گفتيم. مسئولان باشگاه نفت اين شرايط را پذيرفتند و هزينه‌هاي خوبي هم انجام دادند.
وي افزود: با وزير ورزش صحبت کردم و قرار شد که جلسه‌اي را با رئيس سازمان صداوسيما برگزار کنيم. اميدوارم مشکلات اسپانسر و حق پخش تلويزيوني حل شود البته ما تا همين جا 18 و نيم ميليارد از اسپانسر گرفته‌ايم که بيشتر از سال قبل بوده است. اگر پول صداوسيما هم به دست ما برسد دو برابر پارسال دريافتي داشته‌ايم.
رئيس سازمان ليگ در پاسخ به اين پرسش که «با مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام آيا امکان دريافت اين پول از صداوسيما وجود دارد؟»، عنوان کرد: وزير ورزش در اين خصوص زحمت زيادي کشيده و سه سال است که از صداوسيما پول گرفته‌ايم.
تاج در پاسخ به پرسشي در خصوص حساسيت‌هاي هفته پاياني ليگ برتر و دسته يک، گفت: براي جلوگيري از هر اتفاق و شائبه‌اي ناظراني را به مسابقات ليگ برتر و دسته يک اعزام مي‌کنيم.
وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني اينکه «احتمال دارد زمان برگزاري ديدارهاي هفته بيست‌وسوم ليگ برتر تغيير کند؟»، تصريح کرد: تاريخ برگزاري هفته بيست‌وسوم ليگ برتر تغيير نخواهد کرد و در زمان خود برگزار مي‌‌شود.
تاج پيشنهاد داد که مجموعه‌هايي چون ايران خودرو و سايپا اقدام به خريد دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کنند و گفت: با اين وضعيت اين باشگاه‌هايي که تماشاگر آنچناني ندارند مي‌توانند تماشاگران زيادي به خود جذب کنند. اينکه برخي باشگاه‌هاي خصوصي ما مانند استقلال اهواز يا استيل آذين دچار مشکل شدند به دليل آن است که ما مؤلفه‌هاي خصوصي‌سازي را در فوتبال کشورمان نداريم.
وي ادامه داد: اگر مجموعه‌هايي چون ايران خودرو و سايپا، پرسپوليس و استقلال را بخرند آن وقت سهميه‌هاي آنها در اختيار دو استان ديگر قرار مي‌گيرد و با اين شرايط ليگ ما پوياتر خواهد شد.
رئيس سازمان ليگ يادآور شد: در حال حاضر وقتي باشگاهي مانند نفت مسجد سليمان اعلام مي‌کند توانايي حضور در ليگ را ندارد همه نگران مي‌شوند حال ببينيد اگر استقلال و پرسپوليس واگذار شوند و اسپانسر آنها اجازه حضورشان در ليگ را ندهد چه اتفاقي خواهد افتاد. مجموعه‌هايي چون ايران خودرو و سايپا مي‌توانند از پشتوانه ميليوني هواداران بهره‌مند شوند.
تاج درباره وضعيت مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس و اينکه گفته مي‌شود حتي پول حمل‌ونقل با اتوبوس را ندارند، گفت: من معتقدم مديران اين دو باشگاه قهرمان هستند که آنها را در اين وضعيت اداره مي‌کنند. بسياري از مديران باشگاه‌هاي ما هم قهرمان محسوب مي‌شوند، چرا که مشکلات مالي وجود دارد اما قطعاً به اندازه‌اي نيست که باشگاه‌ها بخواهند در فعاليت‌هاي خود دچار مشکل شوند.
وي درباره بحث تعويق مجمع فوق‌العاده فدراسيون فوتبال هم گفت: از اين موضوع اطلاعي ندارم و اين تصميمي است که هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال مي‌تواند درباره آن اظهارنظر کند.
رئيس سازمان ليگ در مورد اظهارنظرهاي اخير کرار جاسم در مورد فدراسيون فوتبال نيز گفت: امروز با دکتر احمدي، معاون فرهنگي وزارت ورزش صحبت کردم. به نظر ما بهتر است ديگر سفره بحث درباره کرار برچيده شود. اگر اين بازيکن از صحبت‌هايش ابراز ندامت کرده ما بايد به حرف او توجه کنيم البته اين بازيکن سابقه اين بداخلاقي‌ها را دارد اما اگر خودش مي‌گويد که چنين اظهاراتي نداشته و پشيمان است بهتر است ما هم بنا را برهمين موضوع بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن